Publicerat September 25, 200916 yr Hej, Priset är ju riktigt ok ( 650kr ), är det någon som har provat denna byxa från engelsons ? Vad är eran reflektion om den ? Mvh Bjuffe
Publicerat September 27, 200916 yr Författare Hej,Priset är ju riktigt ok ( 650kr ), är det någon som har provat denna byxa från engelsons ? Vad är eran reflektion om den ? Mvh Bjuffe Ingen som har inhandlat denna byxa och kan berätta mer ? Mvh Bjuffe
Publicerat December 29, 200916 yr väldigt få svar om kläder på detta forum, men jag kan säga att min pappa har ett sånt helsätt och han är väldigt nöjd med de
Publicerat December 30, 200916 yr väldigt få svar om kläder på detta forum, men jag kan säga att min pappa har ett sånt helsätt och han är väldigt nöjd med de Jag har ett sådant och det är helt suveränt. Däremot köpte jag även med hängslena, MEN de höll inte måttet riktigt. ett av spännena brast i sitt fäste. Gick att laga men ändå. Enda grjen med jackan är att när man tar av sig jackan och skall hänga upp den så är upphängningsstroppen inte riktigt förankrad genom ytter OCH innertyget. Det blir lite sladdrigt på det sättet. Annars helt suvve.