Publicerat September 25, 200916 yr Är det nån som testat någon elektroniskt lockmedel här på forumet? Tex de som finns på vildsvin.se för älg, rådjur osv? Skulle vara roligt att locka in en tjur nu när brunsten är i antågande, och man inte får jaga. Tänkte inte använda den till jakten, antar att de kommer sådana svar om att det är förbjudet också...
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Författare INGEN som testat nå form av elektroniska lockmedel? Verkar ju konstigt...
Publicerat Oktober 20, 200916 yr INGEN som testat nå form av elektroniska lockmedel?Verkar ju konstigt... Var finns de att köpa?
Publicerat Oktober 20, 200916 yr Köpte en elektronisk kråk-vissla för att öva på lockljuden med min kråkvissla, och tusan vad den var efektiv Andreas
Publicerat Oktober 20, 200916 yr Köpte en elektronisk kråk-vissla för att öva på lockljuden med min kråkvissla, och tusan vad den var efektivAndreas Var köpte du den?
Publicerat Oktober 20, 200916 yr istället för att köpa call creeks idiotiska calls ( slös på pengar ) lönar det sig att köpa deras xtra högtalare som pungar ut 120 decibel. deras calls är inte alls lika högljuda, vem betalar 600-1000 kronor för 5 ljud ? du får dom lagligt från internet. har nu kopplat in högtalaren till min mp3 , den har stor användings område. portabel radio, polis siren och att driva kråkor i stan galna dom kommer som på flocken , skall försöka få special tillstånd att få jaga med denna kombo .
Publicerat November 20, 200916 yr gärna mer info om vart man köper sån högtalare o vart man får ner såna ljud! då jag är lite halv B på de här med o tanka ner o sånt jävulskt bra o ha så man kan stå o öva med ! mvh//Marcus
Publicerat November 20, 200916 yr gärna mer info om vart man köper sån högtalare o vart man får ner såna ljud! då jag är lite halv B på de här med o tanka ner o sånt jävulskt bra o ha så man kan stå o öva med ! mvh//Marcus http://www.western-rivers.com/downloads.html där tex kan man få ljud. denna högtalare är som jag har, fasiken då jag har tappat min mp3 spelare nånstans ! http://www.cabelas.com/p-0034360228622a.shtml
Publicerat November 26, 200916 yr kom bara till något julklappsrea typ när jag klickade på den nedre av länkarna där och HUR LADDAR MAN NER DOM FILERNA? va ju riktigt gryma bra ljud i dom!! har dom måste jag bara få ner sen ut till morsan o bara dra på stereon i bilen med dörren öppen för o se effekten. ( gömmer såklart bilen så dom inte ser den på direkten. gryma ljud. bara man kan få ner dom på något sätt tips där ni mer datakunniga. eller måste man köpa dom o i så fall hur gör jag? vart sånt konstigt habegär där!
Publicerat November 26, 200916 yr och HUR LADDAR MAN NER DOM FILERNA? va ju riktigt gryma bra ljud i dom!! har dom måste jag bara få ner sen ut till morsan o bara dra på stereon i bilen med dörren öppen för o se effekten. ( gömmer såklart bilen så dom inte ser den på direkten.gryma ljud. bara man kan få ner dom på något sätt tips där ni mer datakunniga. eller måste man köpa dom o i så fall hur gör jag? vart sånt konstigt habegär där! Högerklicka på länken och tryck "spara länk som...", sen är det bara att lyssna! =)
Publicerat November 26, 200916 yr ibland är de tur att man inte jobbar som datatekniker den första nere nu. kråkor som bråkar med uv mp3:n nästa o sen bara lyssna när man sj står där ute o ska skrika för full hals efter dom!