Publicerat September 25, 200916 yr Hej! Ska ut och kolla lite i skogen imorrn... Tänkte ev bygga ett par gömslen för jakt på kråka/skata/nötskrika, men har inte så värst mycket camonät. Kan man använda gamla lättviktspresenningar, eller skrämmer ev blänk som är kvar i ytan på dem? Fulla mag! H&H
Publicerat September 25, 200916 yr Tycker det funkar bra, har sån press på några kråkskydd och dem har jag skurit revor i för att de inte ska ta för mycket vind och flyga bort. Kasta på lite grenar så funkar det. Mvh!
Publicerat September 25, 200916 yr Författare Tycker det funkar bra, har sån press på några kråkskydd och dem har jag skurit revor i för att de inte ska ta för mycket vind och flyga bort.Kasta på lite grenar så funkar det. Mvh! Tack, ja det var från din blogg jag fick iden, men jag tyckte din press såg "rötnare" ut! Jag provar! sketjakt! mvh, H&H
Publicerat September 25, 200916 yr Den pressen har varit med ett tag så den är hyfsat skabbig men helt klart så fungerar det. Mvh!