Publicerat September 27, 200916 yr Var igår och spelade en vänskapsmatch i amerikansk fotboll. Gamla laget mot det fräscha o betydligt yngre existerande laget. Kan lova att det känns i kroppen idag Yours truly in action Jämför lite skador Pojken var måttligt intresserad. Blev lite blank i pannan. Bara runt 15 grader igår, när jag var i staterna tränade vi i 35 graders värme. 3 pass om dagen. Jag och Lagnis tar igen oss en stund Faan att man inte var åtminstone 15 år yngre
Publicerat September 27, 200916 yr vafan du är ju en kopia av eric bana snart river du av skjotar och blir grön och river ihjäll oss alla men amerikanskt footbolls er trevligt ut
Publicerat September 27, 200916 yr Författare inte en susning vem han är men d måste va en hårding Jo man har många roliga minnen från den tiden. Och onda
Publicerat September 27, 200916 yr inte en susning vem han är men d måste va en hårding Han har spelat Hulken. Du vet, den stora gröna och ganska ilskna gubben
Publicerat September 27, 200916 yr Han har spelat Hulken. Du vet, den stora gröna och ganska ilskna gubben Undra om han är lika stark som han är bred??? Kanske slår nacksving på nalle t. o. m.
Publicerat September 27, 200916 yr vafan du är ju en kopia av eric bana :lol: snart river du av skjotar och blir grön och river ihjäll oss alla men amerikanskt footbolls er trevligt ut ja du har rätt likheten är slående, är det inte big louie du menar. http://www.imdb.com/media/rm4189363456/nm0051509
Publicerat September 28, 200916 yr Författare Eskimoe: var mustonen med? Tyvärr inte. Nu när du nämner han så har jag inte sett han (heller) på typ 8-10 år. Lever karln än? Kommer ihåg att jag köpte hans axelskydd en gång i tiden.
Publicerat September 28, 200916 yr Författare ja du har rätt likheten är slående, är det inte big louie du menar. http://www.imdb.com/media/rm4189363456/nm0051509 Han såg ju ut mer som en "pretty boy" gör ju inte jag direkt