Publicerat September 29, 200916 yr Hej Allesammans! Har varit med på Jaktsnack ett tag men ännu inte skrivit något om mig själv, så här kommer en liten presentation, Man , 35 år bor i Östra Södermanland och kommer ursprungligen från Västra Jämtland. Min stora passion är jakten med allt vad det innebär! Jag jagar på flera olika ställen i Sverige, Jämtland, Hälsingland och Södermanland. Min senaste älgjakt i Jämtland v. 39 blev riktigt lyckad: en 14 taggare och en 8 taggare. Min Jägarexamen tog jag som tillval i sjundeklass i Järpen på slutet av åttiotalet. Sedan dess har jag jagat en hel del men det blir mer och mer hela tiden. Frugan börjar tröttna på att jag aldrig är hemma på helgerna..! För snart två år sedan blev min kära hund och jaktkamrat överkörd och motivationen fick sig en törn men jag har en ny jaktkamrat som jag hoppas på att vi får många fina stunder. Dock är denna hund inte lika "sugen " ännu och är det någon som har tips så blir jag glad! God Skitjakt på er alla!
Publicerat September 29, 200916 yr För snart två år sedan blev min kära hund och jaktkamrat överkörd och motivationen fick sig en törn men jag har en ny jaktkamrat som jag hoppas på att vi får många fina stunder. Dock är denna hund inte lika "sugen " ännu och är det någon som har tips så blir jag glad!God Skitjakt på er alla! Beklagar sorgen ! hoppas den nya förmågan kommer igång lika bra som din gammla
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Författare Hej och välkommen! Var i Hälsingland håller du till? Jag jagar NV om Bollnäs!
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Författare Välkommen! Vart i Jämtland håller du till? Några mil NV om Krokom jagar jag älg två ggr om året. Var håller du själv till någonstans?
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Jag jagar NV om Bollnäs! ok, jag jagar N om bollnäs i ett lag runt Arbrå