Publicerat September 30, 200916 yr Raja min yngsta (11 mån) Stöter upp vatten ibland offtast när hon sprungit eller är uppjagad men ibland gör hon det bara ändå har jag märkt, det är bara en liten pöl som blir........ Hörde någon som sa att det kan halsinfektion eller nå, är det någon här med erfarenhet av något liknande? Zack som nu är två år gjorde så förr efter vi cyklat i somras har inte märkt det på någon månad nu så jag funderar om det är åldersrelaterat?
Publicerat Oktober 8, 200916 yr Författare Stöter upp = hostar? Vet inte hur jag ska förklara det men hon liksom spyr upp en liten skvätt...
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Min blandning (med jämte i, iofs) gör samma sak. Oftast enbart när han druckit mycket och snabbt. Liksom hostar/spyr upp en skvätt, som han sen slickar i sig igen.
Publicerat Oktober 13, 200916 yr gör själv samma sak när ja druckit för mycket, men brukar inte slicka i mig de igen . skämt å sido. blir de värre får du väl kolla upp med vet.
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Om jag förstått rätt har det inte med vattendrickande att göra, eller? Alltid svårt att förklara i text. Men kraxar hunden upp lite slem efter ansträngning kan det vara allt mellan kennelhosta och vad som helst. Fortsätter det är nog veterinärkontakt en god idé.
Publicerat Juli 18, 201015 yr Författare Har pratat med vet om de och han trodde som jag trott, det kan bli så när de dricker för fort efter motion och därför bör jag låta hon vänta en liten stund efter motion då risken för magomvridning är stor när de har såna dryckesvanor
Publicerat Juli 21, 201015 yr Ja...dryckesvanorna skall man ge akt på...lagom mängder vid rätt tillfällen är oftast bäst