Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

smått panik med min astro inför morgondag.

Featured Replies

Publicerat

när jag har satt igång båda enheterna så finns inte hunden i handenhetens fönster samt så tar den ej imot ng singnal från halsbandet fungerade i förr går vad har hänt / jag gjort för fel?????

Publicerat

Prova att välja "reset" i hundfönstret

Publicerat
  • Författare
Prova att välja "reset" i hundfönstret

hur gör man detta då har inte fattat allt en med denna <_<

Publicerat
  • Författare

man kanske ska starta spårningen också <_< så nu är allt som de ska B) skit jakt på er som ska ut i morgon

Publicerat

Min handenhet går det inte att kalibrera kompassen på.

Vad kan det vara för fel....

Publicerat
Min handenhet går det inte att kalibrera kompassen på.

Vad kan det vara för fel....

Jag misstänkye tidigare att mitt antenn fäste var paj.

Jag fick nummer till en jätte trevlig kille av revper. Han konstaterade dock att inget var fel med det och skickade tillbaka enheterna.

Igår kollade jag med en polare som har en likadan. Vi la in mitt halsband och hans halsband på bägge enheterna. Och blev ett direkt avgörande. Han fick in bägge halsbanden med perfekt sändning och jag fick in hans halsband med perfekt sändning men mitt halsband urkasst som vanligt. Har gjort dom inställningar som det "sägs att man skall göra pluss uppdaterat den.

Pratade med garmin och dom var som skumma. Skall i alla fall skicka dit enheten och vi får väl se lite hur det blir.

Är dock lite orolig att det kommer att ta mkt tid.

Publicerat

hade min svenska som bara la av sig,ringde varje dag och jagade på dom,1,5 måndad och utan svar om vad som var fel,fick en ny och en broschyr om kartor vilket vi bråka om då jag har crackade kartor och dom sa det var fel och inte garantin skulle gälla,, det slutade med att min affär där jag köpte den fick stå för utgifterna(post och expeditionsavgift) då man tydligen kan få betala deras reparation fast garantin är kvar om det inte är ett fel som finns med på deras lista????

rävper har lånat min usa modell som tidagare var trasig och den hade jag lödt 3 gånger innan jag gav upp och köpte en riktigt pejl

garmin tyspiska fel