Publicerat Oktober 1, 200916 yr hej, hur gör ni när ni tar ut era djur från skogen?? funderar på att göra som en liten säck som man kan stoppa ner småvilt. möjletvis nått rådjur, så att man slipper bli alldeles blodig på knäna o bloda ner bilen när man ska förflyta sej från skogen o hemmet!!
Publicerat Oktober 1, 200916 yr hej, hur gör ni när ni tar ut era djur från skogen??funderar på att göra som en liten säck som man kan stoppa ner småvilt. möjletvis nått rådjur, så att man slipper bli alldeles blodig på knäna o bloda ner bilen när man ska förflyta sej från skogen o hemmet!! För småvilt upp till rådjur använder jag en stor slaktback med rejäla handtag. Det är bara att lägga djuret med ryggen nedåt och så blir det inget smutsigt. Dessutom ligger kroppen/arna still i bilen under transporten hem.
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Har för mig att dina polare Humle och Dumle ute på holmen hade nån sån här tråd för ett tag sedan Mvh.
Publicerat Oktober 1, 200916 yr En blå IKEA kasse funkar alldeles utmärkt för vilt upp till vuxna rådjur, unggrisar och dovkalvar. Behöver inte vara mer avancerat än så och den tar ingen plats i bilen heller och är väldigt lätt att rengöra.
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Författare Har för mig att dina polare Humle och Dumle ute på holmen hade nån sån här tråd för ett tag sedan Mvh. ja du jansson de var jag som startade den oxå, kollade om jag hittade den, men den var borta så jag var ju tvungen att starta en nu orjant: bra ideé kanska skulle vara nått att satsa på, har ett gäng sånna hema som vi brukar ta hö i till odjuren här hemma
Publicerat Oktober 1, 200916 yr En blå IKEA kasse funkar alldeles utmärkt för vilt upp till vuxna rådjur, unggrisar och dovkalvar. Behöver inte vara mer avancerat än så och den tar ingen plats i bilen heller och är väldigt lätt att rengöra. Passa er bara för dom gula
Publicerat Oktober 1, 200916 yr ja du jansson de var jag som startade den oxå, kollade om jag hittade den, men den var borta så jag var ju tvungen att starta en nu okay, där ser man