Publicerat Oktober 1, 200916 yr Jag har nyss spelat in en gammal låt som jag skrev för några år sen... Men efter att ha lyssnat på den två dagar i streck med ytterst lite förändringar varje gång så blir man döv för hur det låter i helhet... Då kan det vara bra om någon annan får lyssna en gång å säga rätt å slätt vad som är bra och vad som inte är bra! Nån eller några som har lust att lyssna på låten och säga vad ni tycker?? Isf skickar jag den via mail...
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Jag har nyss spelat in en gammal låt som jag skrev för några år sen... Men efter att ha lyssnat på den två dagar i streck med ytterst lite förändringar varje gång så blir man döv för hur det låter i helhet... Då kan det vara bra om någon annan får lyssna en gång å säga rätt å slätt vad som är bra och vad som inte är bra!Nån eller några som har lust att lyssna på låten och säga vad ni tycker?? Isf skickar jag den via mail... Jag kan lyssna och komma med konstruktiv kritik. Är själv musiker och har egen studio där progressiv rock/fusion metal spelas. Är det mixningen och kompositionen du vill ha analys på eller? Skickar min email via pm.
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Författare Jag kan lyssna och komma med konstruktiv kritik. Är själv musiker och har egen studio där progressiv rock/fusion metal spelas. Är det mixningen och kompositionen du vill ha analys på eller? Skickar min email via pm. Vill gärna ha analys på dom delarna ja! =)
Publicerat Oktober 1, 200916 yr kan gärna lyssna också , är dock bara hobbyguitarist som väntar att slå igenom
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Författare kan gärna lyssna också , är dock bara hobbyguitarist som väntar att slå igenom Jag är oxå bara hobbymusiker Å de e "vanligt folk" som kommer höra låten mest, så de e bra med "Vanliga" åsikter
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Författare jag trodde inte det gick att maila musik filer, hur gör man det. Det är bara att bifoga filen... om den inte e större än 10mb (hotmail)
Publicerat Oktober 2, 200916 yr Det finns dog en hel del hobby musiker, proffs och gla rock stars på den här sidan. går det inte att lägga upp filen här på sidan. jag skulle gärna lyssna på den.