Publicerat Oktober 2, 200916 yr Tänkte först få förslag på rökeri på Österlen men sen tänkte jag att varför inte försöka skapa en lista på bra rökerier i hela landet. Därför får ni gärna delge er tips på bra rökeri i hela Sverige, gärna med prisuppgifter och betyg på den färdiga produkten.
Publicerat Oktober 2, 200916 yr Tänkte först få förslag på rökeri på Österlen men sen tänkte jag att varför inte försöka skapa en lista på bra rökerier i hela landet. Därför får ni gärna delge er tips på bra rökeri i hela Sverige, gärna med prisuppgifter och betyg på den färdiga produkten. Tänkte du skulle ha för egen del? *Om det är för eget bruk så rekomenderar jag dig ta med dig att kontakta en stor skäggig man i småland. Hans far har rökt en del vildsvin, älg och även rådjur som faktiskt blivit riktigt bra.
Publicerat Oktober 5, 200916 yr Författare Tänkte du skulle ha för egen del? *Om det är för eget bruk så rekomenderar jag dig ta med dig att kontakta en stor skäggig man i småland. Hans far har rökt en del vildsvin, älg och även rådjur som faktiskt blivit riktigt bra. Kan man ta med en urbenad, fryst dovbog till honom tror du?