Publicerat Oktober 3, 200916 yr Hej alla glada! Gurgel heter egentligen Gustaf. (efter 10 min funderande på tuffa alias gav jag upp och det blev "gurgel"...) Jag har hittat hit då jag är i fulla muggar att ta jägarexamen. Är 25 år gammal och bor utanför Skövde. Har två hundar, en jaktcocker tik 3,5år och en strävhårig vorsteh, den sistnämda en i dagarna 16 v gammal tikvalp. Som ni förstår på hundvalet tänker jag mig att främst jaga flygfän. Men självklart är all jakt av intresse. Jag började intressera mig för jakt i tidig ålder, men sen kom tonåren med allt vad det innebär... ¨Sen tog det då 10 år innan jaktintresset kom smygandes igen. Och här är jag nu! En spännande tid med mycket funderingar kring den jaktliga framtiden, det ska skaffas prylar och vapen, dessutom ska man vara tillräckligt trevlig för att bli medbjuden på diverse jaktliga äventyr så man får lite rutin och erfarenheter.
Publicerat Oktober 5, 200916 yr Författare Tack för välkomnanderna! Ang hundvalet var det aldrig ngn tvekan