Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vargwebben funkar inte

Featured Replies

Publicerat

Är det något fel på vargwebben eller är det bara åt mig den inte funkar? Funderar på att ut och träna lilltiken i morn men efter fått höra att det enl vargwebben skulle dom va här nu men det verkar inte funka någon som vet?

Publicerat
Är det något fel på vargwebben eller är det bara åt mig den inte funkar? Funderar på att ut och träna lilltiken i morn men efter fått höra att det enl vargwebben skulle dom va här nu men det verkar inte funka någon som vet?

Tyvärr verkar det som att det inte funkar som det ska! -_-

Publicerat
  • Författare
Tyvärr verkar det som att det inte funkar som det ska! -_-

Ok det va ju inte bra men då är det inte bara fel på min alltså...... Tråkigt då jag hade sett fram emot en underbar dag i skogen, trottsa vädret och bara njuta av att jaga in hundar men med den rapporten jag fått så får jag väl ut och leta spår och spåra lite ist B)

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Spårsnö igen då stänger dom tydligen den!!!! Trist för jägare vars enda mål är att veta om det finns varg där man ska släppa och utan vägar kan man knappt ringa i där man jagar!!!!! Känns ju vettigt att dom har en vargwebb när det inte går att använda sig av den!!!! Det är ju knappt några uppdateringar annars heller men när dom kommer så får man ju en hum om dom är precis här eller 8 mil bort!!!!

Publicerat
  • Författare

Nu funkade det igen hoppas det fortsätter så!!!!

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Nu va det dax igen:) Har inte kunnat öppna vw ikväll..... Någon som vet????

Publicerat
Nu va det dax igen:) Har inte kunnat öppna vw ikväll..... Någon som vet????

Kollade i morse och då var det OK i alla fall. Om det inte funkar på "icke kontorstid" så brukar man snällt få vänta till nästa arbetsdag tyvärr. I morse var i alla fall Roslagsvargen i området Riala/Bergshamra vid 4-tiden.

Publicerat
  • Författare
Kollade i morse och då var det OK i alla fall. Om det inte funkar på "icke kontorstid" så brukar man snällt få vänta till nästa arbetsdag tyvärr. I morse var i alla fall Roslagsvargen i området Riala/Bergshamra vid 4-tiden.

Aha ja man får väl vänta tills imöra då;) Det är ändå lite kallt för att jaga nu men jag är ändå lite nyfiken vart de håller hus.... Bra att veta om man ska låta hundarna va lös här på gården, brukar passa mig när de är i närheten, dock kan det ju hända ändå men men

Publicerat
  • Författare

Det visade sig att de stängt vargwebben så man inte skulle kunna använda sig av den när det blir vargjakt...... Konstigt att det inte kommer info om det när man öppnar sidan.......

Man skulle gärna vilja att det funkar här där det inte blir någon jakt!

Publicerat
Det visade sig att de stängt vargwebben så man inte skulle kunna använda sig av den när det blir vargjakt...... Konstigt att det inte kommer info om det när man öppnar sidan.......

Man skulle gärna vilja att det funkar här där det inte blir någon jakt!

Helt sjukt! Man får spåra med bil men inte kolla på nätet... Vi blir behandlade som skit helt enkelt! Precis som du säger, där ingen jakt tillåts så borde vargwebben fungera, något för våra förbund att GENAST ta upp med makthavarna!

Publicerat

Nu funkar vargwebben som den ska igen i alla fall för de märkta vandringsvargarna så vi får hoppas att gårdagens krångel var ett mycket tillfälligt fel.

Publicerat

Jag hoppas att jag gör fel annars är det någon som luras för enligt den kartan jag får upp så finns det inte ett enda revir i Dalarna

Publicerat
Jag hoppas att jag gör fel annars är det någon som luras för enligt den kartan jag får upp så finns det inte ett enda revir i Dalarna

Det kan nog vara så att märkta vargar i områden där jakt tillåts har gjorts osynliga... Alltså man får spåra med bil och skoter men inte kolla på nätet på ibland flera dygn gamla positionsangivelser!? Gud hjälpe oss för överheten!

Publicerat

Ja för morsan stod och kollade på en varg tidigare i dag utanför Rättvik, och inte fan har den hunnit springa utanför länsgränsen