Publicerat Oktober 6, 200916 yr Tjena! Nu är fallet så att jag skall ut och vaka vildsvin några nätter i december nu i vinter. Som alla vet kommer det ju säkert vara riktkigt kalla nätter och jag har ingen större lust att frysa ars*et av mig. Tanken nu då är att jag tänka skaffa mig en vaksäck för detta ändamål. Då är frågan, är det någon här som använder det, samt vad finns det för märken vad kostar dom samt vart får man tag i dem? Mvh Martin
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Går det inte lika bra med en vanlig sovsäck? Om du bara tänker ha den några gånger.
Publicerat Oktober 6, 200916 yr ÖB brukar ha försvarets sovsäckar billigt. torde funka? En annan bra sak är en såndär muff man har runt halsen som ligger på magen som man kan köra in händerna i, varm å skönt
Publicerat Oktober 6, 200916 yr ÖB brukar ha försvarets sovsäckar billigt. torde funka?En annan bra sak är en såndär muff man har runt halsen som ligger på magen som man kan köra in händerna i, varm å skönt Gör som jag, köp ett polartec underställ, använd härkila's dunställ och sätt dig i en vanlig sketen sovsäck. En vanlig sovsäck duger minst lika bra som något annat high-tech special-edition.