Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zodiac Easy hunt ?

Featured Replies

Publicerat

Har iväg min Lafayett på garantirep just nu.

Så jag har lite funderingar på att skaffa en lite billigare 155:a att ha som reserv/utlånings radio.

Kan Easy hunt va något? Eller vad ska man satsa på?

Publicerat
Har iväg min Lafayett på garantirep just nu.

Så jag har lite funderingar på att skaffa en lite billigare 155:a att ha som reserv/utlånings radio.

Kan Easy hunt va något? Eller vad ska man satsa på?

Den är bara IP54 vilket betyder ungefär "stänksäker", Genzo Royal är IP65 är "spolsäker". Genzon är dessutom billigare.

Publicerat
  • Författare
Den är bara IP54 vilket betyder ungefär "stänksäker", Genzo Royal är IP65 är "spolsäker". Genzon är dessutom billigare.

Kanske kan vara något. Provat den?

Kan väl tillägga att jag inte har något större förtroende för Genzo, de jag sett har mest strulat. Men det kan ju ha ändrat sig.

Publicerat
Kanske kan vara något. Provat den?

Kan väl tillägga att jag inte har något större förtroende för Genzo, de jag sett har mest strulat. Men det kan ju ha ändrat sig.

Hade nog också satsat på en Genzo, har läst några tester och där har den fått bra betyg.

\Mats

Publicerat

Jag hade defenitivt inte satsat på en Genzo! Dels för att det förekommer alltför många måndaxex(jag har haft ett) och dels för att företaget som säljer produkten har fruktansvärt dåligt kundfokus.

Mitt tips är Zodiac Team Pro som finns kvar i ett antal ex i Swedols affärer runt om i landet. De säljs ut för 1500:- + moms.

Publicerat

jag har en easy hunt, med mic och peltor hörselskydd och en skogsantenn, den funkar hur fint som hellst, iaf de jag testat och använt den :rolleyes:

den har väl fått bra kritik i jakt tidningar också , eller är jag ute och cyklar nu ?