Publicerat Oktober 6, 200916 yr Har iväg min Lafayett på garantirep just nu. Så jag har lite funderingar på att skaffa en lite billigare 155:a att ha som reserv/utlånings radio. Kan Easy hunt va något? Eller vad ska man satsa på?
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Har iväg min Lafayett på garantirep just nu. Så jag har lite funderingar på att skaffa en lite billigare 155:a att ha som reserv/utlånings radio. Kan Easy hunt va något? Eller vad ska man satsa på? Den är bara IP54 vilket betyder ungefär "stänksäker", Genzo Royal är IP65 är "spolsäker". Genzon är dessutom billigare.
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Författare Den är bara IP54 vilket betyder ungefär "stänksäker", Genzo Royal är IP65 är "spolsäker". Genzon är dessutom billigare. Kanske kan vara något. Provat den? Kan väl tillägga att jag inte har något större förtroende för Genzo, de jag sett har mest strulat. Men det kan ju ha ändrat sig.
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Kanske kan vara något. Provat den?Kan väl tillägga att jag inte har något större förtroende för Genzo, de jag sett har mest strulat. Men det kan ju ha ändrat sig. Hade nog också satsat på en Genzo, har läst några tester och där har den fått bra betyg. \Mats
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Jag hade defenitivt inte satsat på en Genzo! Dels för att det förekommer alltför många måndaxex(jag har haft ett) och dels för att företaget som säljer produkten har fruktansvärt dåligt kundfokus. Mitt tips är Zodiac Team Pro som finns kvar i ett antal ex i Swedols affärer runt om i landet. De säljs ut för 1500:- + moms.
Publicerat Oktober 6, 200916 yr jag har en easy hunt, med mic och peltor hörselskydd och en skogsantenn, den funkar hur fint som hellst, iaf de jag testat och använt den den har väl fått bra kritik i jakt tidningar också , eller är jag ute och cyklar nu ?