Publicerat Oktober 7, 200916 yr Ptja...som rubriken ser ut så ska man väl rita in både skonummer och antal vapen i garderoben. Lik har jag inga där... Näe dom hänger ute i slaktbon minsann! 32 årig tvåbarnsfar med jakt som intresse Trodde ni inte va?! Häckat hos "softa Rob" ett tag...insett att detta inte räcker utan att jag måste in här med! Tjuvläst hittills bara... På hemmamarken jagar jag mest älg, fågel, räv och rådjur...i nämnd ordning. Sen letar jag mig alltid söderöver för rådjursjakt när jag får tillfälle. Gris vore skoj att testa! Även hjort...och elefant, buffel...och...ja vem vill egentligen sätta gränser?! Happy hunting!
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Författare Neeeeej !!!Har du hittat hit också...?? Ähh..okej då...Välkommen! Hm, hos "softa Rob" påstods det att folk skulle vara vänliga här!!!
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Författare Hello dickhead Make your self @ home eller nåt *fluffar till kuddarna och ställer ut lite plastblommor*
Publicerat Oktober 7, 200916 yr *fluffar till kuddarna och ställer ut lite plastblommor* Och jag lyckades få ett foto på honom när han donar på också..
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Författare Och jag lyckades få ett foto på honom när han donar på också.. Har mkt kortare kjol än så!
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Välkommen hit! Jag misstänker skarpt att jag gift mig med en avlägsen släkting till dig. Detta grundar jag på ditt "nick"och inte på att du liknar min fru på bilden som finns här i tråden Hoppas du kommer att trivas här. mvh Martin
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Författare Välkommen hit! Jag misstänker skarpt att jag gift mig med en avlägsen släkting till dig. Detta grundar jag på ditt "nick"och inte på att du liknar min fru på bilden som finns här i tråden Hoppas du kommer att trivas här.mvh Martin PM! Men antog fel i det ser jag nu...den som kusinen gifte sig med hette visst David har jag för mig...Men jag har ju släkt neråt Boråshållet. Undrar om inte nån av mina kusinbarn gifte sig nyss? Är jag på rätt spår? Trivas här?! Det tvivlar jag inte ett ögonblick på!