Publicerat Oktober 11, 200916 yr Var nere i Borås o lärde ut lite lock på räv o när vi åkte förbi en hage så låg den här bocken intrasslad i eldstängsel tråd så han skutta i väg glad när vi skurit loss han.
Publicerat Oktober 11, 200916 yr Var nere i Borås o lärde ut lite lock på räv o när vi åkte förbi en hage så låg den här bocken intrasslad i eldstängsel tråd så han skutta i väg glad när vi skurit loss han. Elstängsel är till både gott och ont! Bra jobbat av Er Flex!
Publicerat Oktober 11, 200916 yr Bra jobbat Flex. Vilken tur att ni kom förbi så han slapp plågas till döds. /Lasse
Publicerat Oktober 11, 200916 yr Härligt Flexen Visst får man en speciell känsla av tillfreställelse efteråt! Även jag har skurit loss ett par bockar som trasslat in huvudet i såna blåa bärnät som läggs över buskar. Bägge gångerna har bockarna sprungit några meter för att sedan stanna och titta på mig länge med en nöjd blick Det är bla av dessa anledningar som jag alltid har en mora i bilens dörrsida. /Micke
Publicerat Oktober 11, 200916 yr Ypperligt jobbat Flex! Usch och fy vad den hade fått lida om du inte kommit förbi...
Publicerat November 9, 200916 yr Författare Kanonbra.Du har ett ädelt hjärta. Mvh Det har du med Tack så mycket Mvh.