Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nya vinterstövlar.

Featured Replies

Publicerat

Efter en kall helg blir man påmind om att jag nog behöver nya vinterstövlar inför kommande årstid.

Det finns ju en hel uppsjö och jag skulle gärna ta emot lite tips. Jag har tidigare haft traditionella Power-skor men fodret är nu mer uppnött och obefintligt. Sen är det ett hål på gång mitt på foten (spår efter intensiv skidåkning med tegsnäsbindning).

Nu hade jag tänkt införskaffa ett par vinterfodrade gummistövlar typ tretorn thule, le kamel vierzon nordplus eller nokian tuura.

Värmen i stöveln är prio ett. Sen får den gärna vara någorlunda lätt.

Så kom igen. tips och trix, plusitivt och negativt.

Publicerat

Jag köpte mig ett par Muckboots häromdan och efter att ha passat i dom i 2 dar så är jag mycket nöjd!

Varmare och skönare än de Tuura jag hade som vinterstövel tidigare.

Publicerat

Jag har både gröna och svarta Muckboots och dem är riktigt varma och lätta, men tyvärr är det usel hållbarhet att gå med dessa skaftet i neopren går fort sönder.

Publicerat
  • Författare

Okej. Ska kolla upp Muckboots.

Publicerat

har mina nokia sulman som jag är nöjd med,tar varanat år och byter sula till en ull sak vilket jag sällan fryser i,men muckboots är säkert skönare att gå i,men neopren är inte min starka att ha på fötterna då man svär ständigt åt sin bökiga våtdräkt när man vill ur det..

Publicerat
Jag har både gröna och svarta Muckboots och dem är riktigt varma och lätta, men tyvärr är det usel hållbarhet att gå med dessa skaftet i neopren går fort sönder.
Blir inte klok på det här,är muck boot ett märke eller,en typ av stövel?
Publicerat

Håller med om att muckbootsen är i en klass för sig när det gäller vintervak exempelvis, men tycker att dom är odugliga att gå i som alla andra stövlar. Köpte mig på rea storlek 46 av graninges vinterkänga, där får jag ner rejäla sockor också.

Publicerat
Håller med om att muckbootsen är i en klass för sig när det gäller vintervak exempelvis, men tycker att dom är odugliga att gå i som alla andra stövlar. Köpte mig på rea storlek 46 av graninges vinterkänga, där får jag ner rejäla sockor också.

Jag som tyckt att du har sunda åsikter runt jakt men tydligen inte fattat detta runt fötter ännu ;) Jag har min teori att kängor läcker förr eller senare och överdriven staga ger svaga fötter och vrister.