Publicerat Oktober 13, 200916 yr Författare Underbara bilder! Tack! Jag har fått den av en av släktingarna i BC!
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Författare Supernice ls Tack kompis! Det slår väl ditt Afrika med råge??? Andre´ Postat Idag, 15:02 Jäklar vilken natur Den är mäktig!
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Alla naturtyper har sin skönhet ls. Visst är där vackert i Canada men lite som hemma ändå
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Författare Alla naturtyper har sin skönhet ls. Visst är där vackert i Canada men lite som hemma ändå Ja visst har du rätt Amakulu, men jag var ju tvungen att reta dig lite!
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Har du varit dit och hälsat på släkten ? Ser ju supernajs ut Over there
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Författare Har du varit dit och hälsat på släkten ?Ser ju supernajs ut Over there Det är väl ungefär 30 st att hälsa på och alla bor i BC, men en har jag träffat som har varit i Bodö och studerat vt-09. Hon läste marinbiologi samt lite annat som hör till. Här är ett foto på henne med min hund som älskar att klättra upp och sätta sig på stolen bakom ryggen på folk! Nej, men jag håller på och sparar i aktier och fonder så att jag ska få råd med minst en månads resa runt plus sak kunna bet. fällavgifter och frakten hem också. Jag har några år kvar till 60 men så många är det inte.
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Hoppas det går bra med fonderna o aktierna så att du får din drömresa // JägarNNNNNN
Publicerat Oktober 14, 200916 yr Författare Hoppas det går bra med fonderna o aktierna så att du får din drömresa // JägarNNNNNN Ja, det gör det än så länge iaf! Titta en bit ner på sidan så får du ett bildsvep från några av släktingarna! Jag måste börja ta ridlektioner om jag ska över! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=20889&st=25
Publicerat Januari 3, 201016 yr Det där är en av mina drömmar att få jaga från hästryggen. Jag skulle också behöva några lektioner i ridning mera än vad jag tagit för att våga förverkliga det.
Publicerat Januari 3, 201016 yr Författare Det där är en av mina drömmar att få jaga från hästryggen. Jag skulle också behöva några lektioner i ridning mera än vad jag tagit för att våga förverkliga det. Ja, det skulle inte vara dumt, men kan du inte prova från en renrygg Nils så blir inte fallet så högt om du skulle ramla av. Det är nog bara att sätta igång tror jag så att man är en fullfjädrad ryttare när den dagen kommer.
Publicerat Januari 3, 201016 yr Tror jag ska bli kanadensare, riktigt fint. Jag har också släktningar där, dem bor i Vancouver. Dem kom och hälsade på oss varje år under min uppväxt men slutade för några år sedan, vi hade aldrig råd att åka dit... Nästkusinen är i samma ålder som jag och jaktintresserad så det är väl inte omöjligt att det kan bli ett gemensamt äventyr i framtiden, hoppas hoppas.
Publicerat Januari 3, 201016 yr Författare Tror jag ska bli kanadensare, riktigt fint. Jag har också släktningar där, dem bor i Vancouver. Dem kom och hälsade på oss varje år under min uppväxt men slutade för några år sedan, vi hade aldrig råd att åka dit... Nästkusinen är i samma ålder som jag och jaktintresserad så det är väl inte omöjligt att det kan bli ett gemensamt äventyr i framtiden, hoppas hoppas. Jag har några på Vancouver Island samt i Vancouver och lite längre norr ut i inlandet. En studerar i Bodö. Se lite längre upp på sidan. Hon var hit i somras innan hon for hem till B. C. Det är dom som bor i inlandet som har jaktintresse. En av dom gick bort här innan jul och det var han som jag hade bäst kommunikation med i detta. Nu ska jag se om jag få kontakt med sonen lika bra så kanske det löser sig på ett bra och billigt sätt för mig.
Publicerat April 9, 201214 yr man sitter alltid och dräglar ner tangentbordet du har det bra Jonsson jag tror nog canada är finast i världen!! det är min dröm att åka på en jaktresa till canada jaga elk ,grizzlybjörn,canadamoose, och sådana ståtliga stora fina djur jag läste tidigare i tråden att du sparade kom du i väg till canada sedan ?
Publicerat April 9, 201214 yr Författare man sitter alltid och dräglar ner tangentbordet du har det bra Jonsson jag tror nog canada är finast i världen!! det är min dröm att åka på en jaktresa till canada jaga elk ,grizzlybjörn,canadamoose, och sådana ståtliga stora fina djur jag läste tidigare i tråden att du sparade kom du i väg till canada sedan ? Haha! :lol: Ja, det är ett fint land! Du kan ju söka jobb som guide i Kanada efter färdig utb. så får du kanske komma dit också. Det är väl allas dröm att få göra en tripp dit el. till Afrika. Jag håller på ännu. Det blir förhoppningsvis en månad el. så jakt och hälsa på släktingar.
Publicerat April 9, 201214 yr Haha! :lol: Ja, det är ett fint land! Du kan ju söka jobb som guide i Kanada efter färdig utb. så får du kanske komma dit också. Det är väl allas dröm att få göra en tripp dit el. till Afrika. Jag håller på ännu. Det blir förhoppningsvis en månad el. så jakt och hälsa på släktingar. jag önskar dig lycka till med sparandet
Publicerat April 9, 201214 yr Författare jag önskar dig lycka till med sparandet Tack tack! Det är ju inte precis gratis även om jag har tur som har kusiner där så blir det lite billigare.