Publicerat Oktober 15, 200916 yr Vad är felet när jag ser 3 rödpunkter med aimpoint ibland ? Är det synfel eller ? Som sagt de ser ut så bara ibland........
Publicerat Oktober 15, 200916 yr kan du utveckla det lite mer ?? vilken modell det är om det är när du tittar in snett eller har ljus styrkan uppskruvat max
Publicerat Oktober 15, 200916 yr Författare killer_mouse Det är en Aimpoint 3000 som jag tittar in rakt i och jag har nästan aldrig ljusstyrkan uppskruvad till max den brukar jag variera beroende på sol, mulet ,regn osv... Men som sagt det ser så ut bara ibland ! nordik vet du nån som har en till salu ? eller är det så att du har en som du vill bli av med ?
Publicerat Oktober 15, 200916 yr hmm ok du har inte provat å skaka den och lyssnat om den rasslar nått ??
Publicerat Oktober 15, 200916 yr Vad är felet när jag ser 3 rödpunkter med aimpoint ibland ?Är det synfel eller ? Som sagt de ser ut så bara ibland........ Har du kollat så att inte linserna är smuttsiga?
Publicerat Oktober 15, 200916 yr Författare killer_mouse och gadden har testat enligt era förslag tidigare men ingen skillnad
Publicerat Oktober 15, 200916 yr kanske dax att lämna in det på servis är antagligen nån lins i siktet som är lite lös som kan ge ett brytningsfel
Publicerat Oktober 15, 200916 yr nordik vet du nån som har en till salu ? eller är det så att du har en som du vill bli av med ? har ingen till salu tyvärr, men finns säkert på Racerback . de har allt jag behöver till min jakt utom bössa och ammo
Publicerat Oktober 15, 200916 yr köpte du siktet nytt så hör med dom annars så kan du ju ringa till aimpoint å snacka direkt med dom (där kan du nog få ett bättre svar på varför du ibland ser 3 punkter)