Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Söker Laika/Jämthundsvalp

Featured Replies

Publicerat

Hejsan. Är på jakt efter en ställande Jämthund eller Laika. Viltet jag kommer att jaga är: Gris, Grävling och älg samt endel eftersök på framförallt vildsvin.

Föräldrarna behöver funka på gris samt vara trevliga i hemmet som familjehundar.

Är endast ute efter en valp och endast tikar..

Vore trevligt om någon har nån valp till salu eller har valpar på gång :lol:

MVH Johan

Publicerat
Hejsan. Är på jakt efter en ställande Jämthund eller Laika. Viltet jag kommer att jaga är: Gris, Grävling och älg samt endel eftersök på framförallt vildsvin.

Föräldrarna behöver funka på gris samt vara trevliga i hemmet som familjehundar.

Vore trevligt om någon har nån valp till salu eller har valpar på gång :rolleyes:

MVH Johan

Kolla med Torkel N, han har säkert koll på nå intressant... Annars är väl Laikaklubbens hemsida rätt bra att kolla på ;)

Publicerat
Kolla med Torkel N, han har säkert koll på nå intressant... Annars är väl Laikaklubbens hemsida rätt bra att kolla på :rolleyes:

Guldstjärna till Kråkan han fick nog alla rätt på sitt prov i valpförmedling ;):D

Publicerat

Vore trevligt om någon har nån valp till salu eller har valpar på gång :rolleyes:

MVH Johan

Du har PM

Publicerat

Jo det finns flera kullar på gång som i alla fall jag tycker har superförutsättningar till det du söker! Hör av dig om du vill ha kontaktuppgifter!

Publicerat

[Även jag letar efter en valp.Jämthund eller gråhund spelar ingen roll.Kravet är att de har en bra jaktinstinkt.Helst födda under sommar/höst 2009.För att kunna tränas in nästa höst.Är inte lika intresserad av hundutställningar.

Jag har försökt ringa runt till olika kennlar med meriterade hundar men tyvärr ingen napp.Enda jag får tag på är ev en valp först till vårkanten. Tips på valpar eller ngn som fått åtebud på en beställd valp?Helst en hanhund men ej ett krav.

Jag bor i norra norrbotten så tips på valpar i skåne är uteslutet.Meb v-btn, n-btn o jämtland går bra.

M vh nils-o

Publicerat
  • Författare

Vore trevligt om någon har nån valp till salu eller har valpar på gång :lol:

MVH Johan

Jag har köpt en jämthundsvalp nu, verkligen hur goa som helst och inte rädda för något ;)..

Publicerat

Jag har köpt en jämthundsvalp nu, verkligen hur goa som helst och inte rädda för något :P..

Grattis till valpen.Jag själv har inte samma lycka som du i hundvalpsjakten :P

Nils-O

Publicerat
Guldstjärna till Kråkan han fick nog alla rätt på sitt prov i valpförmedling :o:P

Nä, inte hade jag guldstjärna.. Jag fick bara bronsplaketten :P

Men brukar hjälpa att kontakta de som har bättre koll än en själv B)

Publicerat

:D Hero fick 9 nya syskon härom dagen. Kan verkligen rekommendera jämtesjöns kennel i Tostared.

Hundarna får en väldigt personlig behandling i en trevlig barnfamilj.

Hero är med mig i butiken hela dagarna och det kommer kunder hela tiden. Ibörjan var jag rädd att han skulle skrämma folk men nu ser han vilka som är hundmänniskor och alla andra bryr han sig inte om.