Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Garmin kartor

Featured Replies

Publicerat

Jag har köpt en Astro 220 och trodde att man kunde lägga över prokartan från min tidigare 60CSx men det går tydligen inte :huh: Har friluftskartan Pro på CD men har använt bägge licenserna den ena till bilens gps och den andra till ovan nämnda 60CSx, ringde supporten på Garmin men dem kunde bara hjälpa mig om jag skickade någon av dem upplåsta gps på destruktion -_-

Så min fråga är kan man lösa detta på något bra sätt eller är det bara att köpa en ny karta?

PS: den som har bra tips hur jag fixar detta kan få köpa en 60CSx till förmånligt pris ;)

Publicerat
Jag har köpt en Astro 220 och trodde att man kunde lägga över prokartan från min tidigare 60CSx men det går tydligen inte :huh: Har friluftskartan Pro på CD men har använt bägge licenserna den ena till bilens gps och den andra till ovan nämnda 60CSx, ringde supporten på Garmin men dem kunde bara hjälpa mig om jag skickade någon av dem upplåsta gps på destruktion ;)

Så min fråga är kan man lösa detta på något bra sätt eller är det bara att köpa en ny karta?

PS: den som har bra tips hur jag fixar detta kan få köpa en 60CSx till förmånligt pris ;)

Vilket jäkla svar! vi köpte några enheter till jobbet och då kollade jag med sportmanship innan och tänkte inte köpa 3-4 kartor av samma sort, då var det inga problem att låsa upp den för flera enheter, så laddar folk ner kartan svart konstigt -_-

Ring upp kräken igen och fråga om du verkligen måste kasta en produkt för att du köpt en ny, jag hade gärna spelat in samtalet och skickat ärendet till Aschberg eller Sverker.

Annars får du höra av dig så kan jag ha en licens liggandes.

Publicerat
  • Författare

Nja det är väl inte så hemskt svar för jag var väl medveten att det var två licenser när jag köpte CDn, men trodde man skulle kunna flytta dem till nya apparater. Tips som inte tåls att skriva i tråden tar jag gärna på PM :huh:

Publicerat
  • Författare

Fixat :rolleyes:

Tack för alla hjälp ;)

Publicerat
Fixat :D

Tack för alla hjälp :D

Bra jobbat det finns alltid en lösning :blush::P