Publicerat Oktober 16, 200916 yr Hunden hittades vid liv 25/10! Tydligen just nu skadad i ett ev. båda bakbenen, skygg och ej lättfångad. Ni som jagar i området kan väl hålla lite koll och om någon ser den eller än bättre lyckas fånga den, så pm:a mig så meddelar jag ägaren, som är en medforumist på ett annat forum. Bilden nedan visar var hunden varit synlig sedan den försvann. Hunden har reflexhalsband på sig, är tämligen nerklippt och hörs enligt nyblivna ägaren vara ganska dåligt kroppsligt skick.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.