Publicerat Oktober 23, 200916 yr Hej mitt namn är Roar eller vi kör på de så länge jag är 24 års karslok bor i västra götaland Jobbar inom säkerhetsbranschen som ordningsvakt lite andra grejer inom den sektorn. har jagat sen barnsben inom all möjliga jakter. jag har en Kh Vorsteh på 7 år som jagar de mesta. även en del eftersök har de blivit under åren. är uppvuxen med vorsteh kommer alltid ha en vorsteh till mina sista dagar. men nu letar jag efter en till jaktkamrat en wachtelhund blir de. tar gärna imot all tips när de gäller hundletade och såsom träning jaktliga allt. tja vet inte riktigt vad ska skriva får väl duga detta så länge:)
Publicerat Oktober 23, 200916 yr Författare tackar tackar trivs redan finns så mycket att läsa här bara. så de är lätt att minuterna blir timmar. nä nu blir de att försöka sova efter nattens knegade. men först ska min vilding ut på promenad.
Publicerat Oktober 23, 200916 yr Välkommen. Wachlar är roliga hundar att passa för . Hör med Jensa eller MaxW här på forumet, de har koll på rasen.
Publicerat Oktober 23, 200916 yr Välkommen! Vi har en Wachtel/breton som vi håller på att pröva jaga in. lite synd så har vi ju vargrevir på jaktmarken men välkommen!
Publicerat Oktober 23, 200916 yr Författare Hej o välkommen hit Får man fråga vart i V-Götaland du hör hemma? tackar tackar jag bor i tokhättan trollywood trollhättan vart håller du hus? om man får fråga?