Publicerat Oktober 24, 200916 yr 1 tik & 1 hane försvann utanför Backen- Hågeryd i torsdags 22/10. Kontakta mig så vidarebefodrar jag telefonnr till ägaren. Hundarna är återfunna.
Publicerat Oktober 26, 200916 yr 1 tik & 1 hane försvann utanför Backen- Hågeryd i torsdags 22/10.Kontakta mig så vidarebefodrar jag telefonnr till ägaren. Hundarna är återfunna. Hur kunde BÅDA vara borta? Låter som om en idiot har tyckt synd om de blöta hundarna och tagit in dem i bilen....
Publicerat Oktober 26, 200916 yr Författare Hur kunde BÅDA vara borta? Låter som om en idiot har tyckt synd om de blöta hundarna och tagit in dem i bilen.... Återkommer i ärendet när jag vet mer. De kom iaf tillbaka vid OLIKA tillfällen.
Publicerat November 4, 200916 yr Hur kunde BÅDA vara borta? Låter som om en idiot har tyckt synd om de blöta hundarna och tagit in dem i bilen.... Så är det nog inte, det just då hundar rymmer tillsamman som de blir borta länge för de hetsar varandra & då kan det gå långt väldigt långt . Har man som jag två så vet man detta av bitter erfarenhet. //Lasse D.