Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Astro

Featured Replies

Publicerat

Hej ,jag har provat min Astro ihop med en polare och på mitt halsband har han med sin handenhet 1.2 km räckvidd medan jag förlorar kontakten redan efter 500 m ,någon som har teori om orsak.Har tittat så inte antenn kabeln är av allt ser ok ut.

Publicerat
Hej ,jag har provat min Astro ihop med en polare och på mitt halsband har han med sin handenhet 1.2 km räckvidd medan jag förlorar kontakten redan efter 500 m ,någon som har teori om orsak.Har tittat så inte antenn kabeln är av allt ser ok ut.

vad har du för batterier? sen ska den vara inställd för dom batterierna du har i den! hade de problemet i början

Publicerat

Min astro har varit komplett hopplös. Jag fick ALDRIG full sändning på min oavsett om det var 5m till halsbandet. tappade kontakten hela tiden. uppdateringstiden blev ungefär en minut även fast jag hade ställt den på 5 sek. Snacka om Hackiga spår jag fick. Jag har gjort allt efter konstens alla regler med olika uppdateringar och inställningar. Även haft in den för ev antennfästes brott.

Droppen var ändå när jag kollade av och lånade en kompis pejl som funkade svin bra.

Så as we speak sitter förhoppningsvis ett helt gäng på garmin o skruvar i den.

Hoppas verkligen att dom fixar till det där. Pejlen om den funkar som den ska är fruktanvärt bra.

Publicerat
  • Författare
Min astro har varit komplett hopplös. Jag fick ALDRIG full sändning på min oavsett om det var 5m till halsbandet. tappade kontakten hela tiden. uppdateringstiden blev ungefär en minut även fast jag hade ställt den på 5 sek. Snacka om Hackiga spår jag fick. Jag har gjort allt efter konstens alla regler med olika uppdateringar och inställningar. Även haft in den för ev antennfästes brott.

Droppen var ändå när jag kollade av och lånade en kompis pejl som funkade svin bra.

Så as we speak sitter förhoppningsvis ett helt gäng på garmin o skruvar i den.

Hoppas verkligen att dom fixar till det där. Pejlen om den funkar som den ska är fruktanvärt bra.

Nu har jag fått en ny handenhet på garantin, dom sa inte vad det var för fel på den jag hadde men förstod på återförsäljaren att dom har ganska stora problem med kvaliten, en bra och en dålig.Det är otrolig skilnad på räckvidden på den nya lätt 2km i kupperad teräng vilket inte var möjligt med den förra, ca1km.