Publicerat Oktober 29, 200916 yr Nu kommer man att bli förmögen Fick nämligen ett brev från Polisen igår där man uppmanas att skicka in sina kontouppgifter inför den stundande ersättningen för eftersöken! \Mats
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Nu kommer man att bli förmögen Fick nämligen ett brev från Polisen igår där man uppmanas att skicka in sina kontouppgifter inför den stundande ersättningen för eftersöken!\Mats Är du säker på att det är Polisen som vill ha dina kontouppgifter? De ville väl inte ha kod oxå?
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Nu kommer man att bli förmögen Fick nämligen ett brev från Polisen igår där man uppmanas att skicka in sina kontouppgifter inför den stundande ersättningen för eftersöken!\Mats Kom bara ihåg att skatta för pengarna.
Publicerat Oktober 29, 200916 yr OK! Jag ringer 3-4 ggr i veckan och anmäler trafikolycka med vilt så delar vi!!
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Författare Blir inte dom flesta gamla kommunister kapitalister på gamle dar
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Blir inte dom flesta gamla kommunister kapitalister på gamle dar Eller när fan blir gammal så blir han religös. I helgen skall jag tömma Småland på vilt för övrigt, sätt ut vakter i rågångarna
Publicerat Oktober 29, 200916 yr De va som faen, knappt man tror de ä sant. Jag har iofs inte sett något brev...
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Eller när fan blir gammal så blir han religös. I helgen skall jag tömma Småland på vilt för övrigt, sätt ut vakter i rågångarna Vart ska du? Så man kan hålla sig undan.
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Nu kommer man att bli förmögen Fick nämligen ett brev från Polisen igår där man uppmanas att skicka in sina kontouppgifter inför den stundande ersättningen för eftersöken!\Mats Säker på att de inte tänker frysa dina tillgångar, som vapenägare i detta land är du säkert redan terroristmisstänkt. Nä, skämt åsidå! Vad trevligt att de som väljer att ställa upp vid trafikolyckor och dyl. till slut verkar få något tillbaka från sammhället. MVH Alias
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Vart ska du? Så man kan hålla sig undan. Kommer hålla mig på östra sidan.
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Okej! Då tar jag hand om resten. Apapap någon liten del kan jag väl få låna /Lasse
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Apapap någon liten del kan jag väl få låna /Lasse Okej! Du kan få jaga i mitten av Växjö-rondellerna. Blir rätt mycket mark det.
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Okej! Du kan få jaga i mitten av Växjö-rondellerna. Blir rätt mycket mark det. Ja så mycket rondeller som de har så är det nog ett par tusen ha /Lasse