Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Föreläsare

Featured Replies

Publicerat

Jag har fått i uppdrag att skaffa fram en föreläsare som ska föreläsa om eftersök!

Nu undrar jag om det är någon här på forumet som kan ge förslag på någon bra föreläsare. Helst ska det vara någon som både är praktiskt rutinerad och även påläst om lagar och regler som styr det hela. Sen så är det ju en fördel om personen i fråga inte har allt för långt och åka.

Skulle vara jätte bra om ni lägger förslagena öppet här och att ni ev skickar tel nr via PM till mig.

Hoppas på snabba och bra förslag.

Publicerat
Jag har fått i uppdrag att skaffa fram en föreläsare som ska föreläsa om eftersök!

Nu undrar jag om det är någon här på forumet som kan ge förslag på någon bra föreläsare. Helst ska det vara någon som både är praktiskt rutinerad och även påläst om lagar och regler som styr det hela. Sen så är det ju en fördel om personen i fråga inte har allt för långt och åka.

Skulle vara jätte bra om ni lägger förslagena öppet här och att ni ev skickar tel nr via PM till mig.

Hoppas på snabba och bra förslag.

Prova ringa Janne på Dylta Bruk telenr finns på deras hemsida.Bra föreläsare!

Publicerat

Jag var på föreläsning förra året som Per "bula" Kristofferson hade. Tyckte det var helt ok! Dock var det uteslutande om vildsvin

www.pk-eftersok.se

Publicerat
  • Författare
Prova ringa Janne på Dylta Bruk telenr finns på deras hemsida.Bra föreläsare!

Janne var och föreläste om vildsvin ifjol han höll en riktigt bra föreläsning om det men vi vill nog ha lite variation.

Publicerat
  • Författare
Jag var på föreläsning förra året som Per "bula" Kristofferson hade. Tyckte det var helt ok! Dock var det uteslutande om vildsvin

www.pk-eftersok.se

Han är säkert jätte kunnig och duktig men på hemmsidan så står det att föreläsningarna handlar om vidsvin. Vi vill nog ha någon som pratar om allt vilt. Men tack för förslagena.

Publicerat
Janne var och föreläste om vildsvin ifjol han höll en riktigt bra föreläsning om det men vi vill nog ha lite variation.

Ring janne han känner många andra yrkesjägare och du kan säkert få tips om någon bra föreläsare

Publicerat
  • Författare
Ring janne han känner många andra yrkesjägare och du kan säkert få tips om någon bra föreläsare

Bra föslag. Borde ha tänkt på det själv eftersom det är lite mer jag ändå ska snacka med honom om.