Publicerat Oktober 30, 200916 yr Jag är ute efter en budjet kikare, tyg 3-9 *50 belyst, eller liknande, pris max 4000Kr,, Jag har hittat Nighteater 3-12*56 2590Kr + några till. Och vill jag inte höra att jag inte ska köpa sånt skit, och att kikare under 10000 duger inte till nått, skulle jag ha 10-20 tusen liggandes så skulle jag köpa en kikare i den pris klassen. och då skulle jag inte lägga ut denna tråd/fråga,, MVH Jocke,
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Jag är ute efter en budjet kikare, tyg 3-9 *50 belyst, eller liknande, pris max 4000Kr,, Jag har hittat Nighteater 3-12*56 2590Kr + några till. Och vill jag inte höra att jag inte ska köpa sånt skit, och att kikare under 10000 duger inte till nått, skulle jag ha 10-20 tusen liggandes så skulle jag köpa en kikare i den pris klassen. och då skulle jag inte lägga ut denna tråd/fråga,, MVH Jocke, Kollade inte så noga men här kan du kanske hitta det du söker. http://www.blocket.se/stockholm/LEUPOLD_KI...m?ca=11&w=3 Lycka till. Mvh. Fitzo
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Jag är ute efter en budjet kikare, tyg 3-9 *50 belyst, eller liknande, pris max 4000Kr,, Jag har hittat Nighteater 3-12*56 2590Kr + några till. Och vill jag inte höra att jag inte ska köpa sånt skit, och att kikare under 10000 duger inte till nått, skulle jag ha 10-20 tusen liggandes så skulle jag köpa en kikare i den pris klassen. och då skulle jag inte lägga ut denna tråd/fråga,, MVH Jocke, Billiga sikten duger att skjuta med inget snack om det. Men ska du vaka i mörker kan du med all sannolikhet räkna med att bli bländad av belysningen.
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Du kan sluta leta: http://www.nikonstore.se/Product/ProductDetails.aspx?p=12916 Jag har ett som jag använt i över ett år, är mer än nöjd med det. =)
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Författare Du kan sluta leta:http://www.nikonstore.se/Product/ProductDetails.aspx?p=12916 Jag har ett som jag använt i över ett år, är mer än nöjd med det. =) tack,, den såg fin ut,,
Publicerat Oktober 30, 200916 yr tack,, den såg fin ut,, Jag tycker den är ruggigt bra, för de pengarna tror jag det blir svårt att hitta någon som slår den. Jag har tittat i den och haft ett par kikare med lite högre prisklass bredvid utan att kunna märka nån större skillnad vid skymning. Skurebo och flex var medm de kan nog intyga =)
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Jag är ute efter en budjet kikare, tyg 3-9 *50 belyst, eller liknande, pris max 4000Kr,, Jag har hittat Nighteater 3-12*56 2590Kr + några till. Och vill jag inte höra att jag inte ska köpa sånt skit, och att kikare under 10000 duger inte till nått, skulle jag ha 10-20 tusen liggandes så skulle jag köpa en kikare i den pris klassen. och då skulle jag inte lägga ut denna tråd/fråga,, MVH Jocke, Tror du har Pm.om jag gjorde rätt
Publicerat November 2, 200916 yr Försök att hitta en begagnad belyst Meopta eller en Bushnell Elite 4200 med lyse. För ca 4K borde det gå om du håller ögonen öppna och är snabb på telefonen .