Publicerat November 2, 200916 yr Hej på er alla! Jag funderar på Att Stocka om min Tikka T3 Lite 308 W i vänsterutförande. Planen är Att göra om den till en helstockstudsare. Jag vill Använda mig av en björklaminatkolv från Boberg. Min Fråga är nu om Någon av Er Känner till en kompetent smed i Skåne som kan tänkas utföra en Sådan verksamhet. Proffs-eller hobbysmed kvittar, bara jobbet blir väl Utfört om det sedan Int kostar en herrgård är det en absolut bonus! Vänliga jägarhälsningar Patrik
Publicerat November 2, 200916 yr Hej på er alla! Jag funderar på Att Stocka om min Tikka T3 Lite 308 W i vänsterutförande. Planen är Att göra om den till en helstockstudsare. Jag vill Använda mig av en björklaminatkolv från Boberg. Min Fråga är nu om Någon av Er Känner till en kompetent smed i Skåne som kan tänkas utföra en Sådan verksamhet. Proffs-eller hobbysmed kvittar, bara jobbet blir väl Utfört om det sedan Int kostar en herrgård är det en absolut bonus! Vänliga jägarhälsningar Patrik Lalle här på forumet lär pyssla med lite vapenmeckeri. Prova där.
Publicerat November 3, 200916 yr Författare Hej! Tack för tipset! Har Du själv några erfarenheter av hans arbeten? Patrik
Publicerat November 3, 200916 yr Hej!Tack för tipset! Har Du själv några erfarenheter av hans arbeten? Patrik Inte än, MaxW kommer i helgen att lämna in en något stukad McMillan till Lalle. Efter att den är klar kan jag svara.
Publicerat November 3, 200916 yr Hej!Tack för tipset! Har Du själv några erfarenheter av hans arbeten? Patrik Ska lämna min studsare till honom nu i helgen och lär återkomma med lite feeedback.
Publicerat November 3, 200916 yr Författare Hej igen! Toppen! Ser fram emot feedback! Några tankar kring mina funderingar på ombyggnation av Tikkan? Patrik
Publicerat November 3, 200916 yr Ska lämna min studsare till honom nu i helgen och lär återkomma med lite feeedback. Ha, jag var minuten före...
Publicerat November 3, 200916 yr Ska lämna min studsare till honom nu i helgen och lär återkomma med lite feeedback. Du kan ju be honom fräscha upp den lite också. Lyckas han få den att se ut som ett vapen så är han jävlar i det inte dålig.
Publicerat November 3, 200916 yr Du kan ju be honom fräscha upp den lite också. Lyckas han få den att se ut som ett vapen så är han jävlar i det inte dålig. Mhm.. och det kom ju från rätt person..
Publicerat November 3, 200916 yr Mhm.. och det kom ju från rätt person.. Nu förstår jag inte alls vad du menar...