Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Utlands jakt

Featured Replies

Publicerat

är lite å luren att fira hälften till 60 i en skog som inte jag varit i...Mest sugen på jaga Puma,eller sk mountain lion med hund...nu kanske det blir svårt ta med sin egna hund men det vore absolut roligaste,,kollar runt och vet nån av ett ställe värt och kolla,,resan räknas ligga om nått år framöver och runt 2-3 månader,Man skulle kunna tänkas slava även för lite längre.. Har släkt i Vermount med jaktstugor och så,men verkar vara illa med jaga annat än klövvilt på det lilla jag hört..

erfarenheter eller tips?

ps Ryssland ligger nära och bra men vore fint att kunna språket och inte så inne på deras jaktmetoder alla gånger,utan hundar eller inget...

Publicerat

kom finland här for du jaga vargen med egen hund det lovar jag och alting är gratis :rolleyes:

Publicerat
  • Författare

varg,björn,lo känner jag inom rimliga chanser att få jaga,men puma och sånt kul krävs lite extra,,sen vore det kul vara borta länge med jaga och så,lite lärdom skadar ej om nya vasständer

Publicerat

jag förstor dig,ja bara bråkar lite.

Publicerat

jag had för en arbets kompis han var from british columbia och ännu roligare var att han var jägare.killen var med mig jaga i gryt och skogsfåglar och han sa altjämt välkommen till klippiga bergen.bästa är det att jag är mista adress och telnummer :rolleyes:

Publicerat
är lite å luren att fira hälften till 60 i en skog som inte jag varit i...Mest sugen på jaga Puma,eller sk mountain lion med hund...nu kanske det blir svårt ta med sin egna hund men det vore absolut roligaste,,kollar runt och vet nån av ett ställe värt och kolla,,resan räknas ligga om nått år framöver och runt 2-3 månader,Man skulle kunna tänkas slava även för lite längre.. Har släkt i Vermount med jaktstugor och så,men verkar vara illa med jaga annat än klövvilt på det lilla jag hört..

erfarenheter eller tips?

ps Ryssland ligger nära och bra men vore fint att kunna språket och inte så inne på deras jaktmetoder alla gånger,utan hundar eller inget...

Här t. ex! :rolleyes:

http://www.williamsafaris.se/?page=Kamchatka

:huh:

Själv har jag släkt i BC som jagar från häst flera dagar i ett sträck ligger dom ute. Här är ett axplock! :huh:

post-144-1257280699_thumb.jpg

post-144-1257280711_thumb.jpg

post-144-1257280719_thumb.jpg

post-144-1257280730_thumb.jpg

Publicerat

DET VAR SNYGT NATUREN :rolleyes:

Publicerat

otroligt otroligt fint :wub:

Publicerat
  • Författare

ser grymt fint ut,,lite ny snö så ligger många djur illa till :wub:

Publicerat

Inte funderat på att åka till Afrika å jaga kisse med drivande hundar, rätt häftigt grytjakt på sånna katter,har en jaktfilm där dom jagar kisse,, när vi va i Namibia så hade vi spår av Leopard så jag försökte få med mej dom andra att vi skulle jaga det istället men dom tyckte inte det var värt 3000 euro i fällavgift :wub:

Publicerat
otroligt otroligt fint :P

Ja, och jag försöker spara dit till min min 60-års present om några år. :D

ser grymt fint ut,,lite ny snö så ligger många djur illa till :P

Ja, det gör det! Ja, jag kan tänka mig det! Några dagar ute i ett svep och sova under bar himmel så känner man sig som en trapper. :D