Publicerat November 3, 200916 yr är lite å luren att fira hälften till 60 i en skog som inte jag varit i...Mest sugen på jaga Puma,eller sk mountain lion med hund...nu kanske det blir svårt ta med sin egna hund men det vore absolut roligaste,,kollar runt och vet nån av ett ställe värt och kolla,,resan räknas ligga om nått år framöver och runt 2-3 månader,Man skulle kunna tänkas slava även för lite längre.. Har släkt i Vermount med jaktstugor och så,men verkar vara illa med jaga annat än klövvilt på det lilla jag hört.. erfarenheter eller tips? ps Ryssland ligger nära och bra men vore fint att kunna språket och inte så inne på deras jaktmetoder alla gånger,utan hundar eller inget...
Publicerat November 3, 200916 yr kom finland här for du jaga vargen med egen hund det lovar jag och alting är gratis
Publicerat November 3, 200916 yr Författare varg,björn,lo känner jag inom rimliga chanser att få jaga,men puma och sånt kul krävs lite extra,,sen vore det kul vara borta länge med jaga och så,lite lärdom skadar ej om nya vasständer
Publicerat November 3, 200916 yr jag had för en arbets kompis han var from british columbia och ännu roligare var att han var jägare.killen var med mig jaga i gryt och skogsfåglar och han sa altjämt välkommen till klippiga bergen.bästa är det att jag är mista adress och telnummer
Publicerat November 3, 200916 yr är lite å luren att fira hälften till 60 i en skog som inte jag varit i...Mest sugen på jaga Puma,eller sk mountain lion med hund...nu kanske det blir svårt ta med sin egna hund men det vore absolut roligaste,,kollar runt och vet nån av ett ställe värt och kolla,,resan räknas ligga om nått år framöver och runt 2-3 månader,Man skulle kunna tänkas slava även för lite längre.. Har släkt i Vermount med jaktstugor och så,men verkar vara illa med jaga annat än klövvilt på det lilla jag hört..erfarenheter eller tips? ps Ryssland ligger nära och bra men vore fint att kunna språket och inte så inne på deras jaktmetoder alla gånger,utan hundar eller inget... Här t. ex! http://www.williamsafaris.se/?page=Kamchatka Själv har jag släkt i BC som jagar från häst flera dagar i ett sträck ligger dom ute. Här är ett axplock!
Publicerat November 3, 200916 yr DET VAR SNYGT NATUREN Ja, den är storslagen! Nedan finns resten! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=20889&st=25
Publicerat November 3, 200916 yr Författare ser grymt fint ut,,lite ny snö så ligger många djur illa till
Publicerat November 3, 200916 yr Inte funderat på att åka till Afrika å jaga kisse med drivande hundar, rätt häftigt grytjakt på sånna katter,har en jaktfilm där dom jagar kisse,, när vi va i Namibia så hade vi spår av Leopard så jag försökte få med mej dom andra att vi skulle jaga det istället men dom tyckte inte det var värt 3000 euro i fällavgift
Publicerat November 4, 200916 yr otroligt otroligt fint Ja, och jag försöker spara dit till min min 60-års present om några år. ser grymt fint ut,,lite ny snö så ligger många djur illa till Ja, det gör det! Ja, jag kan tänka mig det! Några dagar ute i ett svep och sova under bar himmel så känner man sig som en trapper.