Publicerat November 4, 200916 yr s&b slug och S&B sport slug. båda är väldigt bra Skjuter oftast otroligt bra, drog tre dankar i skallen på rådjursfigur på 40 meter och det kändes rätt säkert! Dock är blyet väldigt mjukt så bogsmäll på kraftig gris kan trassla faktiskt.. Mvh!
Publicerat November 4, 200916 yr Skjuter oftast otroligt bra, drog tre dankar i skallen på rådjursfigur på 40 meter och det kändes rätt säkert! Dock är blyet väldigt mjukt så bogsmäll på kraftig gris kan trassla faktiskt..Mvh! japp enda bra som kommit from S&B är deras slugg och buckshots, skulle säga top världsnivå. i xtrem budget pris. skjutit dyrare skott som varit kass och skit i alla mina bössor :S
Publicerat November 5, 200916 yr Kan man skjuta slugg i alla hagelvapen? Även i gamla som inte är ståltestade?
Publicerat November 5, 200916 yr Kan man skjuta slugg i alla hagelvapen? Även i gamla som inte är ståltestade? Jadå gjorde man ofta förr, kan du så ta den pipa med minst trångborrning.
Publicerat November 5, 200916 yr Kan man skjuta slugg i alla hagelvapen? Även i gamla som inte är ståltestade? Är väl så att man ska använda enpipiga hagelgevär men det är snack om att man får skjuta slug med hagelbock med men det är jag inte säker på? mvh
Publicerat November 5, 200916 yr Är väl så att man ska använda enpipiga hagelgevär men det är snack om att man får skjuta slug med hagelbock med men det är jag inte säker på?mvh man kan och man får skjuta , men du får inte jaga bara med enpipiga hagelgevär.
Publicerat November 5, 200916 yr man kan och man får skjuta , men du får inte jaga bara med enpipiga hagelgevär. Tackar då lärde man sig nåt nytt idag igen
Publicerat November 5, 200916 yr Författare Och som i allt annat är det undantag på eftersök. Då är det ok med två slugg i en bock
Publicerat November 5, 200916 yr Och som i allt annat är det undantag på eftersök. Då är det ok med två slugg i en bock Japp eftersök är eftersök , jakt e jakt