Publicerat November 26, 200520 yr Min svåger skall byta jobbartelefon och vill sälja en Ericsson R 250 PRO använd ca en månad. Jag gillar designen på den. Verkar vara en rejäl sak. Någon som har erfarenheter av denna tingest ?
Publicerat November 26, 200520 yr Min svåger skall byta jobbartelefon och vill sälja en Ericsson R 250 PRO använd ca en månad. Jag gillar designen på den. Verkar vara en rejäl sak. Någon som har erfarenheter av denna tingest ? Jepp! Det finns en länk om mob.telefoner under övrigt. Jodå, nog är den rejäl alltid och bra mottagning i svårare terräng och en förlängd antenn följer med på köpet också. http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=2098.0
Publicerat December 1, 200520 yr Min svåger skall byta jobbartelefon och vill sälja en Ericsson R 250 PRO använd ca en månad. Jag gillar designen på den. Verkar vara en rejäl sak. Någon som har erfarenheter av denna tingest ? Köp direkt, bättre telefon för jakt och friluftsändamål kommer du aldrig att hitta.
Publicerat December 1, 200520 yr Köp direkt, bättre telefon för jakt och friluftsändamål kommer du aldrig att hitta. Håller med Dig! :D
Publicerat December 1, 200520 yr Att du sen kommer att ha den "största" på krogen får du se som en ren bonus
Publicerat December 3, 200520 yr Känner mig liten med min lilla samsung ;D Dock har jag täckning nästan hela vägen mellan Kiruna och Keinovuopio inkludera Rostujávri fiskecamp som ligger någon mil från Keinovuopio.. Värt att tillägga är att jag går över till finska nätet då..
Publicerat December 4, 200520 yr Känner mig liten med min lilla samsung ;DDock har jag täckning nästan hela vägen mellan Kiruna och Keinovuopio inkludera Rostujávri fiskecamp som ligger någon mil från Keinovuopio.. Värt att tillägga är att jag går över till finska nätet då.. Det räcker med att man kommer en liten bit in Torneå och man kommer lite i skymundan för den svenska masten så går det över till finland och sedan finns det några andra ställen upp igenom tornedalen som spökar.
Publicerat December 5, 200520 yr 250 är helt klart lite bättre täckning med. Med den långa antennen är det den enda som brukar ge täckning när jag guidar i Västerbottenfjällen. Man kan pejla lite med den och komma åt Norska nätet. Klumpig. Men å andra sidan lägger man inte bort den så lätt. Tål mycket stryk. Det som brukar hända är att membranet går på knapparna+knapptextförsvinner. Jag tror jag hade första batteriet fråm 98-99 till 04. Långantennen ger inte någon otoligt bättre täckning. Men ofta så det räcker. Själv skulle jag vilja ha tag i någon sorts kastantenn som funkar till mobilen. Ibland behöver man ha fram helikoptrar akut tex.. Eller i skogen här hemma . Där täckningen inte heller är så bra. Mvh. Anders