Publicerat November 5, 200916 yr Är det någon som provat denna pipa? Är det så lätt att blåsa i den som det värkar?? Tacksam för svar ///Dovjägarn
Publicerat November 5, 200916 yr Skrivit om den i bloggen, av de jag testat så är MID tutan avgjort den lättaste att få resultat med. Skjutit korp, kråka, kaja, skata samt nötskrika med hjälp av den. Ska man gnälla lite så tycker jag att det går åt för mycket luft! Jag kan garantera dej att Sam som blåser i klippet du visar är duktigt yr i huvudet efter att klippet avslutats Jag blåser mer sparsamt och försöker få till ett dovare läte men visst funkar det. Har dessutom gett mej fan på att skjuta lockräv för den här pipan i vinter Mvh!
Publicerat November 5, 200916 yr Författare Skrivit om den i bloggen, av de jag testat så är MID tutan avgjort den lättaste att få resultat med. Skjutit korp, kråka, kaja, skata samt nötskrika med hjälp av den.Ska man gnälla lite så tycker jag att det går åt för mycket luft! Jag kan garantera dej att Sam som blåser i klippet du visar är duktigt yr i huvudet efter att klippet avslutats Jag blåser mer sparsamt och försöker få till ett dovare läte men visst funkar det. Har dessutom gett mej fan på att skjuta lockräv för den här pipan i vinter Mvh! Okey tack för svar... Blir nog till att köpa den tror ja De är rätt inställning, skit jakt med räv jakten då
Publicerat April 11, 201016 yr Skrivit om den i bloggen, av de jag testat så är MID tutan avgjort den lättaste att få resultat med. Skjutit korp, kråka, kaja, skata samt nötskrika med hjälp av den.Ska man gnälla lite så tycker jag att det går åt för mycket luft! Jag kan garantera dej att Sam som blåser i klippet du visar är duktigt yr i huvudet efter att klippet avslutats Jag blåser mer sparsamt och försöker få till ett dovare läte men visst funkar det. Har dessutom gett mej fan på att skjuta lockräv för den här pipan i vinter Mvh! Fick du räven??
Publicerat April 12, 201016 yr Nej Lite pissigt lock-självförtroende, när lockmöjligheterna infann sig så valde jag tweetyn eller peeween i stället Gjorde ett seriöst lockpass med MIDen på räv men det gav bara ett korppar som kom in ett flertal gånger :-) Mvh!