Publicerat November 5, 200916 yr Hej har någon av er erfarenhet av trugglos fiberobtik som e anpassad för sluggskytte de har ju några modeller med sikte och skåra samt diopter alternativ. Vilket alternativ av diopter samt sikte/skåra tror ni e bästa alternativet för snabba skott? Tacksam för svar. Mikael
Publicerat November 5, 200916 yr Hej har någon av er erfarenhet av trugglos fiberobtik som e anpassad för sluggskytte de har ju några modeller med sikte och skåra samt diopter alternativ.Vilket alternativ av diopter samt sikte/skåra tror ni e bästa alternativet för snabba skott? Tacksam för svar. Mikael jag har bara använt det vanlig på en hagel bock, det funkar faktiskt rätt bra. Köp o prova o komentera /Lasse
Publicerat November 6, 200916 yr Hej har någon av er erfarenhet av trugglos fiberobtik som e anpassad för sluggskytte de har ju några modeller med sikte och skåra samt diopter alternativ.Vilket alternativ av diopter samt sikte/skåra tror ni e bästa alternativet för snabba skott? Tacksam för svar. Mikael Jag har ett dylikt kit att avyttra om du är intresserad. Enligt Truglo skall det bara vara att skruva fast mot spången men min erfarenhet är att det är bäst att lägga lite harts emellan för att det inte skall glida av rekylen. Riktmedlet i sig är riktigt trevligt och det går att byta bakre siktet till att istället ha en ghostring, finns bådadera i kitet..Jag fick tag i ett Docter-sikte till rätt kurs så därav bytet..
Publicerat November 6, 200916 yr Författare Jag har ett dylikt kit att avyttra om du är intresserad. Enligt Truglo skall det bara vara att skruva fast mot spången men min erfarenhet är att det är bäst att lägga lite harts emellan för att det inte skall glida av rekylen. Riktmedlet i sig är riktigt trevligt och det går att byta bakre siktet till att istället ha en ghostring, finns bådadera i kitet..Jag fick tag i ett Docter-sikte till rätt kurs så därav bytet.. Det låter helt klart intressant! är det i bra skick så är jag intresserad. till vilken spång bredd passar siktet? hör av dig hur jag kan komma i kontakt med dig för att diskutera en affär. Mikael
Publicerat November 6, 200916 yr Fiberstavarna är ytterst känsliga mot stötar, de går av lätt som fasen .