Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Browning gti

Featured Replies

Publicerat

Funderar på att köpa en browning gti. Vore mycket tacksam för omdömmen om detta vapen. Tack.

Publicerat
Funderar på att köpa en browning gti. Vore mycket tacksam för omdömmen om detta vapen. Tack.

Det beror lite på vilken GTi som du menar. (modell, utförande, osv...)

Personligen är jag GTi-frälst, men det beror lite på vilken modell. Det finns de som jag inte gillar oxå...

Publicerat
  • Författare

Den modell jag är ute efter är just din ultra sport som du har Wizard. Så då får den bra omdömmen från dig vad jag förstår.

Publicerat
Den modell jag är ute efter är just din ultra sport som du har Wizard. Så då får den bra omdömmen från dig vad jag förstår.

Jaha, då var det ju en annan femma! :lol:

De dyker upp ibland runt 16 papp (folk har ingen koll) och då är det bara att slå till om den inte har trap-pipset!

Dock skall man se upp med att det kan vara glapp i lådan då de har tämligen klent gods för att hålla vikten nere.

Detta är enkelt åtgärdat om man är noga men har det gått för långt så lär det kosta en del...

Se till att det är en GTi Ultra Sporter plus bara (med Invector plus pipor) och att det är med guld text, inte rosa.

Publicerat
  • Författare

Ok, Tack Wizard.!

Men hur många modeller av gti finns det och vad skiljer dom åt? Den Svarta med röd text Gti är det "bas,Standard" modellen.?

Den modellen är rätt fin men...kvalitetsmässigt sämre?

Jag tänker gå jaktstigar och skjuta lite trap, inte alls på ngn proffsnivå. Så den kanske duger till det.

Publicerat
Ok, Tack Wizard.!

Men hur många modeller av gti finns det och vad skiljer dom åt? Den Svarta med röd text Gti är det "bas,Standard" modellen.?

Den modellen är rätt fin men...kvalitetsmässigt sämre?

Jag tänker gå jaktstigar och skjuta lite trap, inte alls på ngn proffsnivå. Så den kanske duger till det.

Den med röd text har inte schnabel förstock samt att det oftast sitter 30" trappipor på.

Den är tyngre men inte sämre på något sätt.

Jag gillar min som är extremt lätt för att vara en sporting bock med 27.5" backbored chopperlump pipor.

Provskjut en och se hur det känns! Det är det enda som räknas.

Ingen GTi, eller Browning för den delen, är en dålig bössa! B)

Publicerat
  • Författare

Nej Precis, Provskjutning är det som gäller, men det verkar inte vara så lätt att få tag på dom. B)

Publicerat
Nej Precis, Provskjutning är det som gäller, men det verkar inte vara så lätt att få tag på dom. :D

Det stämmer bra det... B)

De tillverkades inte i några jätteupplagor heller... ;)

Dock dyker de upp till som tätt och då gäller det att hålla sig framme.

• 2 years later...
  • 4 weeks later...