Publicerat November 6, 200916 yr Funderar på att köpa en browning gti. Vore mycket tacksam för omdömmen om detta vapen. Tack.
Publicerat November 6, 200916 yr Funderar på att köpa en browning gti. Vore mycket tacksam för omdömmen om detta vapen. Tack. Det beror lite på vilken GTi som du menar. (modell, utförande, osv...) Personligen är jag GTi-frälst, men det beror lite på vilken modell. Det finns de som jag inte gillar oxå...
Publicerat November 7, 200916 yr Författare Den modell jag är ute efter är just din ultra sport som du har Wizard. Så då får den bra omdömmen från dig vad jag förstår.
Publicerat November 7, 200916 yr Den modell jag är ute efter är just din ultra sport som du har Wizard. Så då får den bra omdömmen från dig vad jag förstår. Jaha, då var det ju en annan femma! De dyker upp ibland runt 16 papp (folk har ingen koll) och då är det bara att slå till om den inte har trap-pipset! Dock skall man se upp med att det kan vara glapp i lådan då de har tämligen klent gods för att hålla vikten nere. Detta är enkelt åtgärdat om man är noga men har det gått för långt så lär det kosta en del... Se till att det är en GTi Ultra Sporter plus bara (med Invector plus pipor) och att det är med guld text, inte rosa.
Publicerat November 8, 200916 yr Författare Ok, Tack Wizard.! Men hur många modeller av gti finns det och vad skiljer dom åt? Den Svarta med röd text Gti är det "bas,Standard" modellen.? Den modellen är rätt fin men...kvalitetsmässigt sämre? Jag tänker gå jaktstigar och skjuta lite trap, inte alls på ngn proffsnivå. Så den kanske duger till det.
Publicerat November 8, 200916 yr Ok, Tack Wizard.! Men hur många modeller av gti finns det och vad skiljer dom åt? Den Svarta med röd text Gti är det "bas,Standard" modellen.? Den modellen är rätt fin men...kvalitetsmässigt sämre? Jag tänker gå jaktstigar och skjuta lite trap, inte alls på ngn proffsnivå. Så den kanske duger till det. Den med röd text har inte schnabel förstock samt att det oftast sitter 30" trappipor på. Den är tyngre men inte sämre på något sätt. Jag gillar min som är extremt lätt för att vara en sporting bock med 27.5" backbored chopperlump pipor. Provskjut en och se hur det känns! Det är det enda som räknas. Ingen GTi, eller Browning för den delen, är en dålig bössa!
Publicerat November 8, 200916 yr Författare Nej Precis, Provskjutning är det som gäller, men det verkar inte vara så lätt att få tag på dom.
Publicerat November 8, 200916 yr Nej Precis, Provskjutning är det som gäller, men det verkar inte vara så lätt att få tag på dom. Det stämmer bra det... De tillverkades inte i några jätteupplagor heller... Dock dyker de upp till som tätt och då gäller det att hålla sig framme.
Publicerat September 18, 201213 yr http://www.hunt.se/auctions/view.php?id=217 fanns en gti om nån va sugen
Publicerat Oktober 17, 201213 yr http://www.blocket.se/helsingborg/Browning_Gti_Kal_12_43375104.htm?ca=15&w=3 skynda fynda. hade tagit den om ja inte lämnat in för n beretta igår :S