Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

barska 3-12x50

Featured Replies

Publicerat

åkte idag till butiken, och tänker byta ut mitt sikte. hittade denna och den verkar trevlig ,

märket är Barska euro 30 pro 3-12x50

AC11314.jpg

Publicerat

vad är det för sikte du ska byta ut.

Publicerat
  • Författare
vad är det för sikte du ska byta ut.

en Leupold vx 4-12x40

Publicerat

vilken vx var det, jag själv tycker inte dom barska jag tittat i är något vidare.

Publicerat

300 SEK för ett kikarsikte talar för sig självt tycker jag =) Nog för att priset inte ALLTID avgör... men om det kostar 300kr till slutkund så lär det inte kosta mer än ett par korvören att producera.. Nog ganska svårt att få utrymme för kvalité där är jag rädd.

Publicerat
  • Författare
300 SEK för ett kikarsikte talar för sig självt tycker jag =) Nog för att priset inte ALLTID avgör... men om det kostar 300kr till slutkund så lär det inte kosta mer än ett par korvören att producera.. Nog ganska svårt att få utrymme för kvalité där är jag rädd.

vad fasiken hårar du ? :D

inte är jag en nöt som byter ut ett 4000 kronors sikte för ett 300 kronors sikte+ :D den heter Barska euro 30 pro. u dumpty! :P priset på sikter är 2400 kr som ny.

Publicerat
vad fasiken hårar du ? :D

inte är jag en nöt som byter ut ett 4000 kronors sikte för ett 300 kronors sikte+ :D den heter Barska euro 30 pro. u dumpty! :P priset på sikter är 2400 kr som ny.

Hahaha, ja jäklar =) Började nästan fundera på om du blivit yr i mössan på fredagskvällen.. =)

Publicerat
  • Författare

nejdå :D jag är inte som du, inget brajj brassande här :D du vet finska staten är inte som poppis med det :P

Publicerat

Kolla: http://www.jaktmarken.com/

där finns den för 1300kr ny

Publicerat
nejdå :D jag är inte som du, inget brajj brassande här :P du vet finska staten är inte som poppis med det B)

jag vet nog vad ni eldar i era saunas :D

Publicerat
  • Författare
Kolla: http://www.jaktmarken.com/

där finns den för 1300kr ny

WTF! NU MISTER NÅN SINA CAJONES!

Publicerat
WTF! NU MISTER NÅN SINA CAJONES!

Är det dyrt att beställa från sverige?

Kan tillägga att de är grymt bra på kundservice på jaktmarken.com.. iaf mot mig =)

Publicerat

en belyst kikare för 1350kr :D man undrar vad det kostar att tillverka det.

behåll din leupold.

Publicerat
en belyst kikare för 1350kr :D man undrar vad det kostar att tillverka det.

behåll din leupold.

Precis.. tillverkaren ska tjäna pengar, distributören ska tjäna pengar och transportören ska tjäna pengar.. =)

Publicerat
  • Författare

det är just det, jag kan inte hålla kvar min leupold den är skit, gillar den inte ett dugg :/

Publicerat
det är just det, jag kan inte hålla kvar min leupold den är skit, gillar den inte ett dugg :/

Köp ett icke belyst nikon istället för 2500. Fieldmaster/buckmaster-serien är extremt prisvärd!

Publicerat
  • Författare

den skall endå bara sitta på min 222rem så rekyl får den ju inte... funderar nu lite mera mot barsa 4-16x60 till rävpangen. den är bara 1600 kr medan den kostar här 2500 kronor :F

Publicerat
den skall endå bara sitta på min 222rem så rekyl får den ju inte... funderar nu lite mera mot barsa 4-16x60 till rävpangen. den är bara 1600 kr medan den kostar här 2500 kronor :F

Sjuk pris skillnad.. den ska ju vara rysk påstås det.. och ni är ju närmare ryssen..så den borde ju vara billigare där.. Iofs är jaktmarken.com ganska billiga på det mesta.

Publicerat

har du någon prislapp på den och vilken vx är det.

Publicerat
Sjuk pris skillnad.. den ska ju vara rysk påstås det.. och ni är ju närmare ryssen..så den borde ju vara billigare där.. Iofs är jaktmarken.com ganska billiga på det mesta.

rysk tror jag inte på kina ser vettigare ut med den där halvmåne looken.

Publicerat
  • Författare
har du någon prislapp på den och vilken vx är det.

VX -I 4-12x40 mm Standard multicoat lens system. står det mer än så vet jag inte :P priset då jag köpte den var runt 420 euro.

priset har jag ingen aning om. kom med ett bud ?

siktet har varit med i skogen under 5 gånger och på banan sina 5 gånger också.

Publicerat
VX -I 4-12x40 mm Standard multicoat lens system. står det mer än så vet jag inte :P priset då jag köpte den var runt 420 euro.

priset har jag ingen aning om. kom med ett bud ?

siktet har varit med i skogen under 5 gånger och på banan sina 5 gånger också.

eftersom du byter till en kikare som kostar 1300 och den är bättre än din så lär ditt leupold vara värt mindre. :P

jag bjuder 1299 kr.

Publicerat
  • Författare
eftersom du byter till en kikare som kostar 1300 och den är bättre än din så lär ditt leupold vara värt mindre. :P

jag bjuder 1299 kr.

vem sa att jag byter jämt om jämt ? :P hiviz 30 euro benstöd 100 euro sikte 240 euro fötter 50 euro, - 50 för vad jag skall betala emellan.

:P

Publicerat

Radium,

Jag skulle hålla mig undan tocke skräp i det längsta, om jag absolut skulle köpa skulle jag köpa från USA:

http://www.opticsplanet.net/barska-euro-30...es-ac10022.html

Vet ej om det är exakt lika ditt, men "kinajunk" brukar kunna hittas för små pengar. det är importörerna som skär guld med täljkniv. Letar man omkring lite kan man kanske få ett för 40 dollar, då har ändå inte USA-importören eller den kinesiska tilverkaren gått back.....

Raggarö