Publicerat November 8, 200916 yr Är det någon som har sett Ria. En jämthundstik som försvann vid jakt vid laxsjön igår lördagförmiddag. Hon sågs av rigåsens jaktlag på eftermiddagen lördag. Om nån vet nått så hör gärna av er. Troligen är hon nånstans mellan liden och viksjö. //Emil
Publicerat November 9, 200916 yr Författare Är det någon som har sett Ria. En jämthundstik som försvann vid jakt vid laxsjön igår lördagförmiddag. Hon sågs av rigåsens jaktlag på eftermiddagen lördag. Om nån vet nått så hör gärna av er. Troligen är hon nånstans mellan liden och viksjö. //Emil Hunden är nu hittad
Publicerat November 9, 200916 yr Författare skönt att hon är tillrätta igen Ja visst. En kolega som jagar en "bit" bort såg henne i liggandes i en vägkorsning kl 21.30 när han var på väg hem ifrån jakten. Då var hon ca 3 mil ifrån där hon blev släppt.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.