Publicerat November 8, 200916 yr Hittade detta på tyben. Verkar inte ha mycket med skytte att göra. /Lasse
Publicerat November 8, 200916 yr Författare Hittade flera liknande klipp. Går det till så i bänkskytte Jag som i min enfald trodde att det var lite mer som att skjuta som vanligt om man säger så. /Lasse
Publicerat November 8, 200916 yr hmm min blivanden rävräser:-D verkar som att dom bara testar vapen å samskjutningen av ammo på 1000 yard inget annat
Publicerat November 8, 200916 yr Kanske inte traditionellt bänkskytte, men jag tror skytten försöker skjuta alla skotten i samma vind.
Publicerat November 9, 200916 yr Den där mannen är väl lite småkänd för att skjuta skapligt fort har jag för mig, och ja det är väl som sagt för att skjuta i något sånär lika vind
Publicerat November 29, 200916 yr Den där mannen är väl lite småkänd för att skjuta skapligt fort har jag för mig, och ja det är väl som sagt för att skjuta i något sånär lika vind Enligt "Riding the rails" av Layne Simpson i Petersen's Rifleshooter jan/feb 2010 är det vanligt att en bra benchrest skytte i unlimited class avfyrer 10 skott inom 30 sek "with seconds to spare". Dette i syftet att skjuta i samma vind. vh Lars