Publicerat November 11, 200916 yr Hej! Jag bor tillsammans med min fru och två barn i Skellefteå, mitt arbete för mig ofta till Norrbotten. Vi har en nybyggd stuga 3 mil efter Skellefteåälven inåt landet och där jagar jag så fort tillfälle ges. Känner mig verkligen som en nybörjare men har i alla fall hunnit med att skjuta en älgkalv och två Järpar under det första år jag jagat mer än någon enstaka dag vid älgjakt som gästjagare. Tycker detta forum är ett roligt inlägg i vardagen när jakten känns långt borta. Hej!!
Publicerat November 11, 200916 yr Du får ett välkommet från mig med även om jag oftast bara välkomnar tjejer till sidan
Publicerat November 11, 200916 yr Du får ett välkommet från mig med även om jag oftast bara välkomnar tjejer till sidan Tjejer har ju en förmåga att hålla varandra om ryggen Välkommen Fredrik by the way! Mvh!
Publicerat November 12, 200916 yr Välkommen! Bra att det flyter på med ännu fler norrlänningar som kans styra upp sörlänningarna..
Publicerat November 12, 200916 yr Tjejer har ju en förmåga att hålla varandra om ryggen Välkommen Fredrik by the way! Mvh! *ASG* Välkommen hit Fredrik.
Publicerat November 12, 200916 yr Författare Tack alla! Verkar bli jakt i helgen, har jag tur kan jag klämma in både älgjakt och fågeljakt. Just nu hänger dock älgjakten lite löst då det är en hel del skjutsning av barn till olika aktiviter på helgschemat.