Publicerat November 14, 200916 yr Följer anvisningarna men det blir ändå fel när jag ska göra en bild samt en länk , se nedan i min signatur
Publicerat November 14, 200916 yr Följer anvisningarna men det blir ändå fel när jag ska göra en bild samt en länk , se nedan i min signatur För att spara bandbredd har vi tagit bort möjligheten att ha bilder i signaturen.
Publicerat November 14, 200916 yr Det var ju förklaringen till bilderna det, men jag har också misslyckats med länk i signaturen. Har ni stängt av det med?
Publicerat November 14, 200916 yr Det var ju förklaringen till bilderna det, men jag har också misslyckats med länk i signaturen. Har ni stängt av det med? Japp.
Publicerat November 14, 200916 yr För att spara bandbredd har vi tagit bort möjligheten att ha bilder i signaturen. Jag har ju samma problem fast med större text i signaturen.
Publicerat November 14, 200916 yr Kort & gott så är BBCode avstängt i signatursdelen. Ok! Tack för svaret!
Publicerat November 16, 200916 yr Författare Tack för infon men länkar tar väl inte bandbredd? Synd stänga av en sån funktion?
Publicerat November 17, 200916 yr Jag är tacksam för det, det finns inte mycket värre än en massa gif-animationer på en sida när man försöker läsa en tråd... dessutom när man mobilsurfar in på JS så tar det låååååååååååååååååååååååååååååååång tid att ladda sidan. Andreas