Publicerat November 16, 200916 yr hej finns det någon som vet vad man kan köpa en epagneul breton har kollat i Frankrike men det verkar vad bökigt att importerar finns den i Sverige annars har hört att det ska finnas i Norge men hittar ingen heller. tack
Publicerat November 16, 200916 yr hejfinns det någon som vet vad man kan köpa en epagneul breton har kollat i Frankrike men det verkar vad bökigt att importerar finns den i Sverige annars har hört att det ska finnas i Norge men hittar ingen heller. tack Du har PM. Du kan även ta kontakt med mig via telefon. Se Pm:et! Mvh: Jimmy
Publicerat November 16, 200916 yr Om du söker efter BRETON så kommer du att finna mycket mer, typ knappa in BRETON .se eller no så ska du se på fan vad information det finns altbreton tråden här på foruet, Lycka till i ditt sökande
Publicerat November 16, 200916 yr Kolla in www.suhlegan.se Det finns en tikvalp kvar född 2009-09-01, röd/vit. Jag har själv en tik från den kullen och är mycket nöjd Allt är än så länge över förväntan.
Publicerat November 16, 200916 yr För er som inte sett mitt PM:et så är båda kennlarna föreslagna av mig redan +klubbsidor OCH Avelsrådet inom Svensk Bretonklubb. Glöm inte bort att det även finns massor av bra hundar i Danmark http://www.breton.dk/ Ifall fler är intresserade!
Publicerat Januari 7, 201016 yr finns det någon som vet vad man kan köpa en epagneul breton har kollat i Frankrike men det verkar vad bökigt att importerar finns den i Sverige annars har hört att det ska finnas i Norge men hittar ingen heller. Jag vill bara kommentera importen... Två gånger de senaste åren har jag importerat valpar från Frankrike (Braque Français) och jag tycker det var fantastiskt smidigt! Åtminstone det jag fasade för; pappersarbetet. Med lite underlag från uppfödaren så är dialogen med Jordbruksverket/Tullen ett väloljat maskineri. Men, när det finns så etablerade kanaler i Sverige så behöver man inte gå över ån efter vatten... /Johan Blogg om bl a rasen Braque Français