Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Trackerhunter/Dogsgps by Swepoint/ultra point

Featured Replies

Publicerat

Trackers service utförs av

www.peters.se

(fick inte göra länkar på denna dator tyvärr)

Publicerat
  • Författare

tryck bara tillåt :P

Frågor,service,manualer mm till tracker

Servicen är väl stora nackdelen med denna pejl samt att man får förlita sig på en mobil som tål kyla som en naken hund...

Tracker Hunter fungerar i vissa telefoner, i regel i alla Nokia, SonyEricsson och Samsung smart phones med inbyggd GPS. Här ser du listan över de telefoner vi har testat Tracker Hunter i.

Om du inte har en telefon som kör Tracker Hunter, kan du köpa en så här.

•Nokia 5800 Xpress Music (5

•Nokia 6110 Navigator (1

•Nokia 6210 Navigator (2

•Nokia 6220 Classic (2

•Nokia E51 (3

•Nokia E63 (3

•Nokia E66

•Nokia E71

•Nokia E75 (2

•Nokia E90

•Nokia N78

•Nokia N79 (2

•Nokia N81 8GB (3

•Nokia N82

•Nokia N85 (2

•Nokia N95 (4

•Nokia N95 8GB

•Nokia N96 (2

•Samsung i7110 (2

•Samsung i8510 - innov8 (2

•Samsung SGH-i450 (3

•Samsung SGH-i550

•SonyEricsson C702 (2

1) Kapacitet svag i Live-spårning

2) Kapacitet högklassik

3) Separat Bluetooth GPS krävs

4) Kapacitet svag

Har själv en Nokia N73 som den funkar så där i,N73an är väldigt seg men pogramet funkar ypperligt,inge strul och alltid full <_< koll på hunn

För att installera i din telefon tryck här Installera

alla tips och trix är välkommna..

Jag är själv ute efter att hitta ett bra förvarnings fodral då jag har trackers egna nu och den passar inte så bra till min telefon,har en socka som håller värmen någolunda...

Publicerat

Hallå!

Är inne på 3:e året me tracker och har provat många telefoner.

Nokia 6110= Piss

Samsung SGH-i 550= Suger

Ericsson C-702= Äger

Mvh/Christer

Publicerat
  • Författare
Hallå!

Är inne på 3:e året me tracker och har provat många telefoner.

Nokia 6110= Piss

Samsung SGH-i 550= Suger

Ericsson C-702= Äger

Mvh/Christer

okej,lite små knappar bara,men kul med lite telefoner som borde vara lerduvor istället

Publicerat

N73 hade jag men gav upp då Live inte funkar bra med den. Morsan tog över den och laddade ner gratisprogrammet till den och nu funkar den hyfst.. Mysko!! :huh:

Nåja, Jag har en Samsung i7110 nu och är supernöjd! (2,6" skärm på i7110 jämfört med 2,4" på N73 och 2,2" på C702)Dock går dom inte att få tag i längre då de slutat tillverkas!

Samma sak gäller dessutom C702 så vill man ha en sån är det dax att AGERA! B)

Kompisen har en 5800 som funkar klockrent och den har STOR skärm, men pekskärm är väl inte optimalt i skogen kanske. Farsan har en 6220 classic som åxå är klockren, dock dålig batteritid. Kusinen har en N79 som åxå funkar kanon. (Dock for skärmen åt helvete på den telefonen så den är på rep)

Publicerat

för had jag en nokia n95 och den fungera kanska bra.nu har jag nokia N97 med 32g minne och 3.5tums skärm.början i sesong jävlas den hela tiden med dogps men nu är det kommit nu updateringar bode halsband och telefon so nu funkar den bätre men inte als 100%. bästa batteri model till dogps http://www.eneloop.info/ överlegset om det är kalt.2000mah men räkker längre en många olika tilverkarens 2700mah batteri.jag är lada up fler olika märk och dom lovar 2700mah och testerna är visat att dom har mellan 2030-2300mh eneloop har altjämt lite över 2000mah.

Publicerat

Hunter uppdatering från 1.12 till 2.09

Här får man info om hur man uppdaterar gamla (köpes) programvaran av Hunter till nya 2.09!

Fick detta av helpdesk via mail idag!! :)

Publicerat

Föresten, Ari och Jämthund har vad jag förstår, inte fått någon behörighet till att utföra denna uppdatering. :P:P:P:P

Telefonleverantörerna har gemensamt gått ut med info om deras oro för "HÅRDVARUKRASH" under dylika operationer! :P

Publicerat
  • Författare

old news haft nya hela hösten ^_^

Publicerat
old news haft nya hela hösten :blush:

Så kan det gå, men har du superlicens eller en gammal "köpt" programvara?

Det skulle inte gå att uppdatera den gamla tidigare enligt supporten men du brukar ju lyckas med det mesta ^_^

Publicerat
  • Författare
Så kan det gå, men har du superlicens eller en gammal "köpt" programvara?

Det skulle inte gå att uppdatera den gamla tidigare enligt supporten men du brukar ju lyckas med det mesta :P

jag å peter är kompisar

• 2 months later...
Publicerat

Precis köpt en Nokia 5800 och uppgraderat DooGps till ver. 4. Vilken höjdare betydligt bättre menyer och funktioner. Bl.a. sker nedladdningen av kartor automatiskt. Sen blir det inte sämre med en 3.2" skärm.

\Mats

Publicerat
Nåja, Jag har en Samsung i7110 nu och är supernöjd! (2,6" skärm på i7110 jämfört med 2,4" på N73 och 2,2" på C702)Dock går dom inte att få tag i längre då de slutat tillverkas!

Möjligen OT men ifall någon är intresserad av en Samsung i7110 så har jag en sådan till övers. Fungerar fint med Friluftskartan!