Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tålig mobil...

Featured Replies

Publicerat

Tor jag hittat en som klarar min hantering..

Hittade inte mobben nu i eftermiddag, letade som faen.

Ringde den flera ggr men inte faen hittade jag den. Va i tvättstugan också, Hörde inget..

Stängde av tvätmaskin o ringde upp mobilen för 5 gången.

Hör signalen dovt som faen…från maskinen… :)

Jo.. visst tusan hade jag kört mobilen i maskinen som nu kommit så långt att den börjat skölja också.. :)

Fick öppna maskinen med nödöppningen o fick vatten på hela golvet….

Men se på faen.. mobben fungerar fortfarande.. o verkar helt torr inuti. :D

En samsung B2100 tror jag de är.

Publicerat
:) gratulerar är väl rätta ord eller ? :)
Publicerat

Full koll på grejerna som vanligt. :)

Publicerat

Ska hämta efterföljaren B2700 från rep imorrn. Låter lovande att dom tål sån behandling :) Min tålde inte att bli dängd i köksbordet :)

Publicerat
Ska hämta efterföljaren B2700 från rep imorrn. Låter lovande att dom tål sån behandling :D Min tålde inte att bli dängd i köksbordet :)

Jag känner de som haft samma problem med frugan :)

SORRY, under bältet.. men jag kunde inte låta bli =)

Publicerat

Grattis :wub:

Jag hade också en sådan telefon en gång :wub: En Samsung var det, den tålde att tappas i ån två gånger och att tappas i golv, trappor m.m. men att badas med tålde den inte.. :wub:

Publicerat
  • Författare

För o blotta mig lite mer...

Anledningen till mitt gästspel i tvättstugan va att jag ännu en gång lyckts skita ner helt nya kläder som lilla frun köpt till undertecknad..

Fylla på åtlarna i lågskor, nya jeans o ny vinterjacka va som vanligt ingen bra ide men det kommer man på när det är försent lixom...

För att husfriden skulle bevaras åtmindstonde några timmar till så hetsades jag att slänga allt i maskin direkt när jag kom hem för o hinna få väck alla bevis...

Ja inte skorna dårå...

Nu har jag en rätt fundersam fru som undrar varför jag har kört ett par maskiner tvätt idag...

Va bäst o byta lakan o tvätta de gamla oxå...

Vilket kommer göra frun än mer fundersam :wub:

Inget allvarligare dock, än att jag o 3 hundar tog en gemensam sovmorgon i dubbelsängen..

Är så mysig så.. men de blir skitigt :wub: på vita lakan...

O en löpte visst... :wub:

Publicerat

Anledningen till mitt gästspel i tvättstugan va att jag ännu en gång lyckts skita ner helt nya kläder som lilla frun köpt till undertecknad..

Fylla på åtlarna i lågskor, nya jeans o ny vinterjacka va som vanligt ingen bra ide men det kommer man på när det är försent lixom...

För att husfriden skulle bevaras åtmindstonde några timmar till så hetsades jag att slänga allt i maskin direkt när jag kom hem för o hinna få väck alla bevis...

Ja inte skorna dårå...

Nu har jag en rätt fundersam fru som undrar varför jag har kört ett par maskiner tvätt idag...

Va bäst o byta lakan o tvätta de gamla oxå...

Vilket kommer göra frun än mer fundersam :wub:

Inget allvarligare dock, än att jag o 3 hundar tog en gemensam sovmorgon i dubbelsängen..

Är så mysig så.. men de blir skitigt :wub: på vita lakan...

O en löpte visst... :wub:

Du är så jävla sund!

Finns inget mysigare än att ha alla hunddjuren i sängen när man vaknar men herrejävlar så det ser ut sen :wub:

Har dock inte tvättat mobilen ännu men lyckasts färga en hel del grejer så hustrun och tonårsdottern är djupt skeptiska till mina gästspel i tvättstugan nu mera.. och nej, det var inte planerat att färga kläderna :)

Mvh!

Publicerat

Du NS att byta lakan i "hennes" frånvaro är inte det klurigaste,

även den vänaste och mest godtrogna av kvinnor blir misstänksam om man hanterar saken på det sättet.

Men du har en förlåtande hustru enligt vad vi har kommit att förstå så det löser sig säkert.

/Christian

Publicerat
  • Författare
Du är så jävla sund!

Finns inget mysigare än att ha alla hunddjuren i sängen när man vaknar men herrejävlar så det ser ut sen :wub:

Har dock inte tvättat mobilen ännu men lyckasts färga en hel del grejer så hustrun och tonårsdottern är djupt skeptiska till mina gästspel i tvättstugan nu mera.. och nej, det var inte planerat att färga kläderna :wub:

Mvh!

Den har jag kört länge... så jag är egentligen förbjuden att köra maskinen..

Men jag stryker mitt eget även om jag helst går skrynklig... :wub:

Publicerat
Jag känner de som haft samma problem med frugan ;)

SORRY, under bältet.. men jag kunde inte låta bli =)

:lol:

Publicerat

Asch... alla har vi skitit ner oss nån gång... det är lika jobbigt även om kläderna inte är nya... själv klippte jag gräs i shorts och gummistövlar... skulle bara släppa ut en liten smultronpuff... det kom ett par deciliter löst istället... gräsmattan blev inte riktigt färdigklippt den dagen... stövlarna var ju fulla av skit... ;)

men gräsmattan fick lite gödning i alla fall... :lol:

Publicerat
Asch... alla har vi skitit ner oss nån gång... det är lika jobbigt även om kläderna inte är nya... själv klippte jag gräs i shorts och gummistövlar... skulle bara släppa ut en liten smultronpuff... det kom ett par deciliter löst istället... gräsmattan blev inte riktigt färdigklippt den dagen... stövlarna var ju fulla av skit... ;)

men gräsmattan fick lite gödning i alla fall... :lol:

Hahaha, men fy fan =) Ibland kan man vara lite FÖR öppen.. eh ja... på alla möjliga sätt i ditt fall :D

Publicerat

Tala om tråd som ändrar riktning från mobil till rännaskita ;):lol:

Publicerat

Du är helt underbar NS, men undrar om inte frugan är ett steg värre som står ut med allt tok du hittar på.

Publicerat
  • Författare

Ja faen.... vad värre är ...

Kom precis på va det är för datum..

17 november, 19 år sen på dags datum bjöd hon upp....

Jepp! jag va dansat då.. mest beroende på sprit..

Slagdängan jag dansar alldrig nykter har alldrig någonsin passat bättre in...

Fast hon blev kvar dagen efter oxå o är kvar ännu..

O jag lever fortfarande upp till att alldrig dansa nykter...

De jävliga är att jag glömt o uppvakta henne idag..

O kommer inte hem ikväll förren hon sover...

Men va FN, inget som lite blommor i morgon kan rätta till.

Bara jag låter bli den där lappen i buketten där det brukar stå..

- kan jag jaga i helgen!

Som ett tipps till er andra så funkar det faktiskt med dylika lappar...

fast bara ett fåtal ggr.. tyvärr..

;)

Publicerat
Som ett tipps till er andra så funkar det faktiskt med dylika lappar...

fast bara ett fåtal ggr.. tyvärr..

:blink:

Bra tips, får hoppas det dyker upp i skallen om några år, i lite lagom passande tid <_<

Publicerat
Asch... alla har vi skitit ner oss nån gång... det är lika jobbigt även om kläderna inte är nya... själv klippte jag gräs i shorts och gummistövlar... skulle bara släppa ut en liten smultronpuff... det kom ett par deciliter löst istället... gräsmattan blev inte riktigt färdigklippt den dagen... stövlarna var ju fulla av skit... :P

men gräsmattan fick lite gödning i alla fall... -_-

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Det där måste vara det absolut roligaste jag har läst på länge.

Missupfattade du det NS skrev, han hade skitat (smutsat) ner sig, men du skriver ju att du har dyngat ner dig, missförstod du han eller ville du bara öppna upp dig lite för oss? :(

Signatur på det där :D

Publicerat
Signatur på det där :P

Gillar din signatur :unsure: