Publicerat November 17, 200916 yr Blev lagom glad när mina nya hörselskytt från Sordin la av på fågeljakten i Tåkern. Jag trodde då att batterierna var slut så när jag kom hem monterade jag i nya, ingen skillnad Efter lite styrande med Racerback som skötte det hela lite si och så så skickade jag in mina hörselskydd till Sordin. Kom på att jag glömde lägga i en lapp om vad som var felet så jag mailade dom på vinst och förlust. Dagen efter kom ett mail från personen som skulle laga dom, det var i måndags. Idag kom ett mail vad som var felet, (Batteri hållare var trasig) en ursäkt att det tagit tid pga beställning av delar. De är nu skickade och kommer i morgon. Kanon service av Sordin /Lasse
Publicerat November 22, 200916 yr Känns tryggt att veta att servicen funkar bra på de skydden man har!
Publicerat November 23, 200916 yr Har haft kontakt med Sordin (MSA) två gånger för att reparera hörsllskydd. Kan bara instämma, de verkar ha en grymt bra serviceanda inom det företaget.
Publicerat November 23, 200916 yr Författare ja det känns bra att de åtmindstånde är trevliga och tillmötes gående när grejorna inte håller. Hoppas att det var ända gången jag behövde kontakta dom. /Lasse