Publicerat November 17, 200916 yr Fick en denna CG 63 6,5x55 av en vapenhandlare jag känner, visste inte riktigt vad jag skulle göra med den men fernissen skulle iaf bort, det som dolde sig därunder var inte heller så vackert.. Så jag åkte på macken och köpte vit spray färg och klarlack. rätt så nöjd med resultat trots allt Nu ska den provskjutas lite, sen borras för klackar om den skjuter hyfsat
Publicerat December 6, 200916 yr Fick en denna CG 63 6,5x55 av en vapenhandlare jag känner, visste inte riktigt vad jag skulle göra med den men fernissen skulle iaf bort, det som dolde sig därunder var inte heller så vackert..Så jag åkte på macken och köpte vit spray färg och klarlack. rätt så nöjd med resultat trots allt Nu ska den provskjutas lite, sen borras för klackar om den skjuter hyfsat fin men inte för att verka petig men detta är inte en cg 63 är nog någon vanlig m96 mauser
Publicerat December 13, 200916 yr Författare Snyggt! Har du varit ute och rastat den ännu? Tackar jag har slängt iväg några kulor med den, måste säga att den faktiskt är riktigt trevlig att skjuta med! btw, vet du hur man bäst får tag på backlund? har provat ringt en massa olika nummer men inget svar