Publicerat November 18, 200916 yr Hej Prövar o lägga ut en tråd igen... Har du ett par grävlingsgryt som är bebodda men skulle behöva ett par nya hyresgäster? det fixar jag, har vräkt ett gäng som inte betalat hyran i år Skämtåsdio, vill gärna komma iväg till nån som har bebodda grävlingsgryt då det börjar bli tomt i våra gryt. Grävlingsjakten med grythund är en underskattad jaktform som e hemskt rolig, så skickas iväg ett Pm till mig nu... Gärna runt Uppland men har du många gryt så e det ju värt o åka en bit. Just det, MKJ, då janne numera har deklarerat sig som rävjägare kan vi ju rensa lite grävling hos dig Vi släpper rävarna om det e sånna inne , eller inte... mvh
Publicerat November 19, 200916 yr Just det, MKJ, då janne numera har deklarerat sig som rävjägare kan vi ju rensa lite grävling hos dig Vi släpper rävarna om det e sånna inne , eller inte... mvh Nej, här skall grävlingarna ha en fristad. Håller på att anlägger grävlingstunnlar under vägarna + att jag dagligen bär ut färsk frukt och andra godsaker till alla gryt. Bannar mina hundar dagligen när dom skäller på den stackars grävlingspojken som haft vänligheten att flytta in under mitt brygghus
Publicerat November 20, 200916 yr Har i parti å minut... Men det är ju en bit som sagt. Men vad i he***te nu. Hade inte du laika? Så här års ska det väl vara tomt på grävling någon mil runt egna marken då.
Publicerat November 20, 200916 yr Scchhhh, jag pratar gryt nu Skämt å sido, det är svårjagat med ställande på ena marken. Så jävla mycke gryt så de hinner ofta ner i nåt hål alt. drar in under stängslet till vilthägnen. Andra marken ligger för långt bort för att nöta på nätterna Musköt har PM btw.
Publicerat November 20, 200916 yr Vår mark är ojagad på grävling, så du är välkommen. MEN eftersom vi inte har några grythundar så vet jag ej var grävlingsgryten finns! Har iof lite koll på en del rävgryt . jagar man dem hela vintern? Hör av dig om du är sugen att pröva någon helg i December. /Waxin
Publicerat November 20, 200916 yr Nej, här skall grävlingarna ha en fristad. Håller på att anlägger grävlingstunnlar under vägarna + att jag dagligen bär ut färsk frukt och andra godsaker till alla gryt. Bannar mina hundar dagligen när dom skäller på den stackars grävlingspojken som haft vänligheten att flytta in under mitt brygghus