Publicerat November 18, 200916 yr Hej! Jag försöker föra över positionerna i hundenheten till handenheten och vidare till datorn utan att lyckas. Det enda som kommer upp i datorn är spåren som lagrats i handenheten, men inte de positioner hunden haft då den varit utanör pejlens räckvidd. Vad gör jag för fel?
Publicerat November 19, 200916 yr Hej!Jag försöker föra över positionerna i hundenheten till handenheten och vidare till datorn utan att lyckas. Det enda som kommer upp i datorn är spåren som lagrats i handenheten, men inte de positioner hunden haft då den varit utanör pejlens räckvidd. Vad gör jag för fel? Tryck följande på handenheten; Dog - enter - menu (tror ja) välj "överför enhets spår" (tror ja) klicka på ta emot data i mapsource. (Halsbandet måste ju naturligtvis vara påslaget å ligga nära handenheten.)
Publicerat November 19, 200916 yr Tryck följande på handenheten; Dog - enter - menu (tror ja) välj "överför enhets spår" (tror ja) klicka på ta emot data i mapsource. (Halsbandet måste ju naturligtvis vara påslaget å ligga nära handenheten.) Jo och klicka inte bort rutan att den är redo att föra över spåren.. Gjorde jag några gånger och då gick det inte få över dom
Publicerat November 19, 200916 yr Författare Jo och klicka inte bort rutan att den är redo att föra över spåren.. Gjorde jag några gånger och då gick det inte få över dom Där har vi nog felet! Tack!