Publicerat November 18, 200916 yr http://sporting-goods.shop.ebay.com/Dies-/...d=p3286.c0.m282 Kan hitta mycket bra till rätt kurs. Ska själv buda lite
Publicerat November 18, 200916 yr Ja det minskade ju på köpsuget Har reggat mig nu och ska nog lägga ett bud. <Edit: upps blev visst fel pryl jag la bud på............ aj faan. Nåväl får jag den så är det till rätt pris, kan nog kränga på blocket sen /Lasse
Publicerat November 18, 200916 yr Författare Ja det minskade ju på köpsuget Har reggat mig nu och ska nog lägga ett bud. <Edit: upps blev visst fel pryl jag la bud på............ aj faan. Nåväl får jag den så är det till rätt pris, kan nog kränga på blocket sen /Lasse Vad budade du på? Kan ju va nåt man behöver, eller inte visste om det förräns nu
Publicerat November 18, 200916 yr Vad budade du på? Kan ju va nåt man behöver, eller inte visste om det förräns nu Inge tkul, hittade n Necksizer som jag tyckte mig behöva till 222an men när jag kollade nogare efter budet så var det en seater die . Som om den jag har skulle bli sliten så har jag en till.. /Lasse
Publicerat November 18, 200916 yr Författare Inge tkul, hittade n Necksizer som jag tyckte mig behöva till 222an men när jag kollade nogare efter budet så var det en seater die . Som om den jag har skulle bli sliten så har jag en till../Lasse Man kan ju slarva bort en åxå
Publicerat November 18, 200916 yr Man kan ju slarva bort en åxå Får väl hoppas på det då Såg sen att det fanns flera st neck die men då hade jag tröttnat. /Lasse
Publicerat November 19, 200916 yr Va bra! En sån e ja ute efter samt 22hornet verktyg. För en sån bysse ska in i skåoet så småningom.
Publicerat November 19, 200916 yr Va bra!En sån e ja ute efter samt 22hornet verktyg. För en sån bysse ska in i skåoet så småningom. Hoppas du menar min kanske nyinköpta setting die till 222 /Lasse
Publicerat November 19, 200916 yr Författare Hoppas du menar min kanske nyinköpta setting die till 222 /Lasse Vann du auktionen?
Publicerat November 19, 200916 yr Hoppas du menar min kanske nyinköpta setting die till 222 /Lasse Nä tyvärr mena jag en "neckdie"
Publicerat November 19, 200916 yr Nä tyvärr mena jag en "neckdie" mmm En sån jag trodde jag köpte Får väl sälja min till någon behövande.... /Lasse
Publicerat November 19, 200916 yr Gnugga in det bara Nåväl, något ska ju vara det första men köper från over there så what the fuck. /Lasse