Publicerat November 20, 200916 yr Hej alla! Har precis lämnat in licensansökan på en toz 78 lyx från Torsbo:) Köper den mycket p.g.a den påstått förträffliga träffbilden samt det facila priset. Är det någon här som äger en dylik och har träffbilder att visa? Trivs ni med vapnet? Vad är skillnaden mellan en lyx och en "vanlig"? Mvh Johannes
Publicerat November 20, 200916 yr Författare Hej alla!Har precis lämnat in licensansökan på en toz 78 lyx från Torsbo:) Köper den mycket p.g.a den påstått förträffliga träffbilden samt det facila priset. Är det någon här som äger en dylik och har träffbilder att visa? Trivs ni med vapnet? Vad är skillnaden mellan en lyx och en "vanlig"? Mvh Johannes Undrar även om ni har tips på ammo, gärna en man kan använda till såväl jakt som övningsskytte!
Publicerat November 20, 200916 yr Undrar även om ni har tips på ammo, gärna en man kan använda till såväl jakt som övningsskytte! Hej har en winchester wildcat och det e samma som en "vanlig". Det e en grym precision som fixar hål i hål på femtio meter ( har själv gjort det) Den e svinigt lätt och smidig och ha med sig. det enda som man klaga e väl att trycket e lite hårt. Har kapat kolven på den 2 cm så den passar som hand i handsken nu Grattis till et lyckat köp, du kommer int att ångra dig
Publicerat November 20, 200916 yr Författare Hej har en winchester wildcat och det e samma som en "vanlig".Det e en grym precision som fixar hål i hål på femtio meter ( har själv gjort det) Den e svinigt lätt och smidig och ha med sig. det enda som man klaga e väl att trycket e lite hårt. Har kapat kolven på den 2 cm så den passar som hand i handsken nu Grattis till et lyckat köp, du kommer int att ångra dig Hehe, låter lovande.... Vadå är winchester wildcat detsamma som en toz 78?
Publicerat November 20, 200916 yr Hehe, låter lovande.... Vadå är winchester wildcat detsamma som en toz 78? Winchester köpte in ett par Toz och stämplade in Winchester på dem..
Publicerat November 20, 200916 yr Författare Winchester köpte in Toz och stämplade på deras märke, som gjorde samma vapen dyrare.. Haha fyfan, visste jag inte!
Publicerat November 20, 200916 yr Haha fyfan, visste jag inte! För att göra svammlet lite mer lättare att förstå ändrade jag inlägget lite.. __________________ Är själv sugen på att köpa mig en Winchester Wildcat, dels för märket och dels för precisionen.. I sommar..
Publicerat November 20, 200916 yr Författare För att göra svammlet lite mer lättare att förstå ändrade jag inlägget lite.. __________________ Är själv sugen på att köpa mig en Winchester Wildcat, dels för märket och dels för precisionen.. I sommar.. Varför inte en toz istället då? Mycket billigare ju...
Publicerat November 20, 200916 yr Varför inte en toz istället då? Mycket billigare ju... Hmmpf.. Skitmärke..
Publicerat November 20, 200916 yr Författare Hmmpf.. Skitmärke.. Haha, så sant... Men lyxen då, den måste ju vara av extremt bra kvalite? Vad är skillnaden egentligen?
Publicerat November 20, 200916 yr Varför inte en toz istället då? Mycket billigare ju... Same shit diffrenet name....
Publicerat November 20, 200916 yr Same shit diffrenet name.... Diffrenet? Nog skulle man kanske skulle kunna göra det, men då jag måste ha en Winchester i skåpet får det bli en sådan. Iaf för tillfället..
Publicerat November 20, 200916 yr Diffrenet? Nog skulle man kanske skulle kunna göra det, men då jag måste ha en Winchester i skåpet får det bli en sådan. Iaf för tillfället.. jo det låter bättre med en winchester haha jag måste lära mig stava