Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kläder med vettigt pris?

Featured Replies

Publicerat

Hejsan.

Ja detta med kläder är ju inte lätt har jag märkt. Jag har för närvarande ett par av militärens M90 brallor med tillhörande jacka men efter som dessa inte är fodrade så är jag på jakt efter jacka samt byxor med foder som kan användas höst till vår.

Ni som vet skulle kunna få tipsa mig om kläder som är bra men inte kostar skjortan, 5000:- för en jacka och samma summa för brallor är på tok för mycket tycker jag, jag måste ju köpa en hagelspruta först. :D Men jag vill inte frysa heller. ;)

5000:- för jacka och brallor är min maxgräns.

Mvh//Matte.

Publicerat

Kör själv med 2 olika ställ från TP som jag har köpt på ITAB som funkar kanon, man blir inte helt utfattig heller.

ITAB

Publicerat
  • Författare

Ja där verkar priserna vara i lite mer lagom nivå. Tackar så mycket för tipsen. :D

Publicerat
Hejsan.

Ja detta med kläder är ju inte lätt har jag märkt. Jag har för närvarande ett par av militärens M90 brallor med tillhörande jacka men efter som dessa inte är fodrade så är jag på jakt efter jacka samt byxor med foder som kan användas höst till vår.

Ni som vet skulle kunna få tipsa mig om kläder som är bra men inte kostar skjortan, 5000:- för en jacka och samma summa för brallor är på tok för mycket tycker jag, jag måste ju köpa en hagelspruta först. :D Men jag vill inte frysa heller. :o

5000:- för jacka och brallor är min maxgräns.

Mvh//Matte.

Tjena finns bra och billiga jaktställ på http://www.eratukku.net/ funkar jäkligt bra ;)

Publicerat

Kör själv med ett TP Outback för höst/vinter.

Har man bara nåt vettigt under så pallar den det mesta både när det gäller kyla och snålblåst i södra Sverige.

Har inte testat den i ösregn, då brukar regnstället åka på. :D

Sommartid så kör jag med ett riktigt tunt överdragsställ som dom tyvärr inte säljer längre.

Kom på att även Engelson har jaktkläder till vettiga priser, har inte använt dom själv så där kan jag inte uttala mig om kvalitet.

Publicerat
  • Författare

Nu har jag gått och beställt ett PRO ställ från eratukku.net. alla andra länkar har jag lagt till i favoritlistan. :lol: Man fick med en rackarns massa andra prylar när man beställde ett ställ från dom. Sen lät det ju bra när man läste om det också, fast det gör det ju överallt. B)

Tack igen. :P

Publicerat

Har kört med Erätukkus Pro ställ några år nu, det har fungerat bra för mig från höstjakten till ripjakten på vintern så du ska nog inte behöva ångra köpet.